Gå til innhold

Street Legal Oppdal 7. juni 2003

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by @lpher

Vanskelig å si...men jeg holder en knapp på Hell Supran jeg da :D

Mest fordi RÅERE er vanskelig å definere, og det faktum at jeg liker eierens approach til trimming :D

'minst mulig dilldall...mest/best mulig motortrimming' :D

Jeg vet han nettopp fikk tak i værstingforsterka 6trinnskasse til supran for bare ei uke sia eller no sånt...det var derfor jeg ble litt overaska over at den var på veien allerede..artig! :D

@lpher

Han kjørte med automat kasse på Oppdal iallfall...når skal du få deg manuell da? :D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Han kjørte med automat kasse på Oppdal iallfall...når skal du få deg manuell da? :D

Sikker på at det er samme bil?

Den bilen som var på Oppdal har helt klart ei automatkasse som tåler en god del power; litt rart om den skal byttes ut da? (i hvertfall om målet er å kjøre fort rett fram :-)

Satt i hele går kveld og redigerte film fra lørdagen, så nå dukker det snart opp noe. (man ser dog fredagskvelden ganske bra på filminga *urk*...)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Sikker på at det er samme bil?

Den bilen som var på Oppdal har helt klart ei automatkasse som tåler en god del power; litt rart om den skal byttes ut da? (i hvertfall om målet er å kjøre fort rett fram :-)

Satt i hele går kveld og redigerte film fra lørdagen, så nå dukker det snart opp noe. (man ser dog fredagskvelden ganske bra på filminga *urk*...)

My baad...det er selvfølgelig Automatkassa han har fått forsterka/oppgradert :D

Film? ....give it to us! :D

Funkes: var du tilstede du også?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Vanskelig å si...men jeg holder en knapp på Hell Supran jeg da :D

Mest fordi RÅERE er vanskelig å definere, og det faktum at jeg liker eierens approach til trimming :D

'minst mulig dilldall...mest/best mulig motortrimming' :D

Jeg vet han nettopp fikk tak i værstingforsterka 6trinnskasse til supran for bare ei uke sia eller no sånt...det var derfor jeg ble litt overaska over at den var på veien allerede..artig! :D

@lpher

GT80 er dilldall? :)

Nei, jeg var der ikke!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT80 er dilldall? :)

Tenkte nok mer på at all ekstraplastikken på en del andre

supra's around ikke akkurat gjør Supran kjappere...for å si det mildt...snarere tvert om...plast veier endel det å...spesielt når det blir mye av det :D

Nei, jeg var der ikke!

Good...ellers så hadde jeg blitt skuffet på deg...for ikke å varsle meg om det :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by proto

har et film klipp på 5 min jeg. kan legge det opp snart.

husker ikke heilt hva som var på det men, Supraen, Audi rs2en, sierra cossien, så er jeg ikke sikker lenger :P hehe

Skal legge det opp når jeg får tid :)

Bilen min også jo! :cool:

http://tull.7kt.net/dragrace/imagepages/image33.htm

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Targa er vel ekstra vekt det også? :D

Er iallfall naturlig at targa er tyngre enn versjonen med tak..men jeg er ikke helt sikker her nå :D

Yepp, shure is...but atleast its not ugly :D

Targa utgaven er nøyaktig 100kg tyngre, pga ekstra forsterkninger.

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om stygghet?

Nei, vi snakket om "rå power uten dill dall" og ekstra vekt vi :)

Det var en referanse til at jeg ikke har så mye til overs for all stylinga som tynger ned en god del andre Supra'er :D

Med andre ord...heller targa enn masse plastikk :D

...men det er klart du har et poeng. Skulle man ha en Supra kun for dragrace..så burdte man ha en uten targaløsning...

Jeg for min del...liker å sole skælpen når det er vær til det :D

...og er heller ikke spesielt stor på dragrace.

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider