Gå til innhold

Problemer med sentrallås 94' mondeo

Odd M

Anbefalte innlegg

Hei! Har et problem med sentrallåsen min. Når jeg låser den igjen så låses dørene opp igjen med en gang automatisk. Noen fler som har vært borte i dette? Noen enkel måte å fikse det på? Har nå tatt ut sikringen og må låse manuelt!

Var sånn på 93' sierra'n jeg hadde også, men denne ble solgt før jeg gjorde noe med det!

Og hvor mye koster et alarmsystem ferdig montert? Ingen dum investering det!! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med at det er kaldt ihvertfall! Det er jo + grader!!!

Det jeg tror det er er at det er en eller annen ledning som ligger til jord, men er ikke sikker! Men dette vil vel ikke bli fikset ved at jeg kjøper meg defa alarm! Skal uansett ha alarm på bilen i løpet av våren! Ligger ikke det på ca 4000,- ferdig montert? Ihvertfall det jeg betalte på sierra''n jeg hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja det er sant det men! Det samme skjer jo visst jeg sitter inne i bilen og låser dørene så.. Dumt å sette den inn på verksted bare for å sjekke det!

Men det blir jo ikke helt lett visst det er en ledning som lgger til jord! Må jo finne de også! Litt jobb det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har et problem med sentrallåsen min. Når jeg låser den igjen så låses dørene opp igjen med en gang automatisk. Noen fler som har vært borte i dette? Noen enkel måte å fikse det på? Har nå tatt ut sikringen og må låse manuelt!

Var sånn på 93' sierra'n jeg hadde også, men denne ble solgt før jeg gjorde noe med det!

Og hvor mye koster et alarmsystem ferdig montert? Ingen dum investering det!! hehe!

Jeg hadde akuratt det samme på min når jeg kjøpte den. Det var sentral lås motoren som var gåen.

Det du kan prøve først er å låse bilen fra passasjersiden, visst det funker da er det motoren på førersiden som er gåen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kanskje ikke så dumt å prøve andre døra nei..

Det som er med sentrallåsen er jo at den låser seg ikke om en av dørene ikke går i lås..

Så om du har en feil med sentrallåsen på den ene bakdøra får du heller ikke låst de resterende dørene..

Om sentrallåsen din hadde vært helt i orden, og du hadde latt en dør stå åpen når du låser bilen, så vil du jo se at den ikke vil låse seg..

Du får jo si ifra om du finner utav problemet.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider