OLW Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Tja det var vel bra du ikke gjorde for min del ;9 .eg kjøpte den for en liten uke siden. Veldig pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hehe ja, blei A4 på meg den gang! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Konge de og ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Den var til retting på vag kolbotn for en stund siden...Kjeksa fanger,skjærm og inner-skjærm og lykt... Var ett tragisk syn for meg...Så ut som ei dynge hele bilen.. Blei nesten sur når jeg så den..Han millitær duden fra vestby som kjøpte den hadde ikke stellt pent med den..Fæl i fører-stolen var den blitt og...Trenger hel-maling i mine øyne... Gått 42 tkm når jeg hadde den....Kjøpte den på innkasso for 148tkr med gåen haldex bak,skifte den med en brukt,Handla cupra r styling og felger og malte styling og panseret..Solgte for 225 :blunk: :blunk: Mvh Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 heisann , Bilen ser rimelig bra ut nå hvertfall og er ikke noe spesielt gale med førersett bortsett fra litte granne slitasje på den vanlige venstre siden. men skal få lagt innpå noen bilder så kan du se at det ikke e så gale som du tror .;) vist det e interesant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0mmi89 Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ååå. Jeg er så fantastisk Leon-frelst! Jeg må anskaffe meg en sånn..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg