rfPolo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 det var forsåvidt det jeg tenkte på. Men hvis du har LCR potte og bakfanger, skulle det vel gå fint tenker jeg? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 ingen som vet om noen sider der du finner chip og turbo oppgraderinger? vet jo at audi a3 bygger på samme understell...men motor messig er det audi sin 1,8 t? for da passer jo deler over?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 ingen som vet om noen sider der du finner chip og turbo oppgraderinger?vet jo at audi a3 bygger på samme understell...men motor messig er det audi sin 1,8 t? for da passer jo deler over?? Helst ikke bruk min tråd til å diskutere ting som ikke anngår min bil, men skal la det passere siden jeg synder ofte mot dette selv:D Mesteparten av delene er lik som på A3 1.8t, Golf GTI og TT. De fleste leverer chip til disse bilene. MTM osv.. Chip gir ca 200hk+, skal du mye over dette må du ha ny turbo osv. K04 (fra S3 blandt annet) er det mange som bytter til. Må ha ny eksosmanifoil da mener jeg ganske sikkert. http://www.tsracing.no har chip og annet til de. De fleste andre som chipper har til SEAT også. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Lite liv her inne nå, det må vi gjøre noe med;) Har tatt ett par ny bilder nå. Har satt på kromspeil, polert og montert AEM cold air intake siden sist. Litt mørkt når de ble tatt, så ikke perfekt kvalitet:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 var denna sotingen da? ein kompis av meg har samma bil.. den er tona.. han er no her på nette han oxo.. veit ikkje om han kaller seg turboleon den var kjempe fin med den toningen eg la på :) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja, den toningen er bra den.... Her er et bilde, men tatt med mobilen.... Men mangler jo å sote bakruta da Dr-Kvam :) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 rutene skal tones ja, kommer nok snart. Må bare få fingen ut:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja får holda deg heime å ikkje reisa på tura heiletiden å drikka deg full..!!! Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McBersaas Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Nydelig bil :) Lånte en slik i syden. Bare til 2006 mod tror jeg. Litt tøft på bakdørene. Håndtakene var oppi bakrutene. stiligt :) Fint eksemplar dette òg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Så endel av de nye når jeg var i spania i sommer, men liker ikke så godt det nye designet på Seat'ene. Liker bedre "gamle" Leon jeg, men det er jo smak og behag:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Heisann! Har du noen bilder fra interiøret på bilen?. Nysgjerrig siden jeg er på farten til å kjøpe meg leon 1,8t selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 har ikke flere bilder enn de 2 som er på første siden av denne tråden. Dashbordet har nesten identisk design som A3, litt annen "struktur" på plasten, ellers veldig likt. Skinnstene er ihvertfall veldig like de som finnes i golf 4. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 fin fin bil du har! jeg vurderer Leon selv.. Er det eller A4 det står mellom.. Hvor mange galninger betalte du for denne da? :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Kuul bil... Men du MÅ få deg cupra r styling....så myyye kuulere Jeg bygde om denna ifjor... ca 11500 for alt på vag med ansatte-rabatt (fanger foran og bak + sideskjørt-kit) Audi a6 grøftere passer rett inn ca 1000kr for to på veng.. Ikke for og og ødelegge tråden din men synes det blir såå mye finere.. PS har org fangera hvis noen trenger eller vil ha..... He he litt artig men meg som eier den bilen no . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 He he litt artig men meg som eier den bilen no . Jeg hadde veldig lyst å kjøpe den, da den lå til salgs for 1.5? år siden! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg