Gå til innhold

rallycross einser

Ranger emnet

prosjekt G Spot

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av rallycross bilen jeg setter sammen. Første løp er 30 april. så har litt å gjøre hvis jeg skal få stilt til start.

Her er noen bilder av skallet ferdig lakkert under inni og motorrom. bilen har vært orange. klassen er inntil 1600ccm. Doble webere,ca 175hk på 720kg med fører

abh010.jpg

abh009.jpg

5820252d.jpg

Har startet oppmontering. hele bilen skal lakkeres på nytt utvendig. blir sølv og blå.

60f3b0ae.jpg

a6f06185.jpg

8a35884d.jpg

2cf6efb1.jpg

d826fce5.jpg

6d1d9226.jpg

8415b4d4.jpg

ba845efc.jpg

78e06542.jpg

d7f44bc3.jpg

a8180f6b.jpg

22620d4c.jpg

Det er dette jeg har rukket denne helgen. oppdatering kommer neste helg.

PS: Det meste på bilen er glassfiber. Forskjemer, panser, baksjermer, passasjer dør og bakluke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei ser bra ut dette!

ble litt nyskjerrig jeg på hva du har gjort med motoren din for å oppnå den effekten! :)

har tilsvarende motor i caben min..riktig nok oppborret 1800 med dobble 40. høykomp stempel. ny topp med større ventiler\seter.mekaniske løftere. og kvass kam. artig motor, men kan aldri tenke meg eg har rundet 140 hk!!

denne bilen blir vel å se på løp i vikedal da kansje :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen små spørsmål

er det ikke 810kg som er min. vekt?

åssen girkasse har du?

har du bremsa motoren og evnt. hvor?

Sorry min feil,en liten skrivefeil. riktig er 820kg. skal være vw motorsport kasse i den i følge forrige eier. han ble norgesmester i 2004 med bilen. samme gjelder motor effekten har jeg kun hans ord på at er riktig. skal på rulla så fort jeg få den sammen, så får vi se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rååååååt prosjekt. Er dette en vanlig 1.6 liter som er hardt modda ??

Savner den svarte bilen din jeg, men denne kan jo bli like rååå

er ikke noe prosjekt dette da men, den svarte var prosjekt. dette er hobby, skal kjøre full runde i rallycross og bakkeløp. motoren er det gjort alt som er lovlig å gjøre innen for 1600ccm klassen. går ikke under 3500rpm he he. to tørste webere. kansje ta den med på treff???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ser bra ut dette!

ble litt nyskjerrig jeg på hva du har gjort med motoren din for å oppnå den effekten! :)

har tilsvarende motor i caben min..riktig nok oppborret 1800 med dobble 40. høykomp stempel. ny topp med større ventiler\seter.mekaniske løftere. og kvass kam. artig motor, men kan aldri tenke meg eg har rundet 140 hk!!

denne bilen blir vel å se på løp i vikedal da kansje :)

Kjøpt ferdig. Vet bare at det er gjort alt som er lovlig innen for klassen. Går kun på racing bensin og fungerer ikke under 3500rpm. ikke noe for landeveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være bra hissig den motoren! hva skal man uder 3000o\min å gjøre ? :)

min drar greitt til nåla passerer bensinmåleren vertfall! vis du skal kjøre full runde i RC må du nødvendigvis til vikedal. da blir det inspeksjon :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider