eiriklh Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ser arttig ut det her.. ca hvor mye må du betale per løp? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 er det jeg som må ringe til han fyren med glassfiberdelene å sjekke pris eller ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 er det jeg som må ringe til han fyren med glassfiberdelene å sjekke pris eller ? :P Ser jaggu sånn ut gett :P Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skal ikke være lett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg har sett på disse glassfiberdelene, og jeg må si at de var veldig bra i forhold til prisen. Men dette er deler til motorsport biler og ikke gate. Så ikke begynn å klag om ikke passformen er super... Bare en opplysning altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 men jeg tenker at det må litt kjærlighet til uansett, som han sier det er som styling deler. har kjøpt noe styling til biler og noe av det man får ser jo rett og slett ut som hjemmeproduksjon på middels nivå :P skal ta meg en telefon nå til han fyren å høre litt på priser :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg skjønner jo det at det blir å rulle noen karosseri med glassfiber på :P jeg ringte han nå å det var jo en helt sinnsykt bra pris, 4000,- for panser, bakluke og 4 skjermer ! jeg hadde forventa meg MYE, mye mer :D så det blir i allefall å rulle et karosseri i nord-norge med litt glassfiber :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det var som jeg sa meget bra i forhold til pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 bestilte panser (800,-) og bakluke (700,-) nå stakkars rieger gto golfen. bare plastic igjen på den.. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ja da venter jeg spent på å høre hvordan dette ser ut ! jeg venter bare på litt mer penger så bestiller jeg også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg