olds Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Så ble kjærringa en lykkelig eier av 1.stk Camaro 1977 modell kaste bytte med en 1991 Citroen BX :D så nå må jeg nok trå til å lære bort litt sveise kunskaper og bil skruing for dette er fullt ut hennes prosjekt.Mitt problem blir å pønske ut hvordan i svarte h..... jeg skal plassere 1.stk Oldsmobile 5,7m lang 2m brei 2stk Harley og Camaroen i en 45m2 stor garasje og restaurere begge bilene samtidig,har vel noen ideer på lur meeen..... Regner med å slenge ut noen bilder her når jeg kommer hjem fra jobb til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Kult! Gratulerer! Hvilken stand er Camaroen i nå, er den kjørbar eller? :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Takk Takk Bilen starter og går regner med et par dager med prøveskilt så det blir nok noen race rundt i grenland.Motoren virker veldig pigg den er orginalt med 305 men jeg har ikke sjekket om det er byttet til 350,har ikke gått over bilen så nøye det ble full fart bytte dagen før jeg reiste ut i nordsjøen og bilen ankom to dager etter at jeg kom på jobb men det lille jeg har sett over så ser det ut som at meste parten av rusta er tatt,kanaler byttet,lappet på hjulbuer og dører så det gjenstår å se hvor bra det er utført. Intriøret er modent for utskifting men det var planen uansett,regner med at det blir en mørk farge utvendig og beige eller sort innvendig. Planen er å plukke bilen ned til atomer så det blir en tot.rest.til forhåpentligvis utstilling stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Tøft! Grættis! :D bilder??? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Skal ta noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb så jeg regner med at det dukker opp noen innen helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Får ta deg en runde gjennom Porsgrunn så man får se den da! :) :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg