Gå til innhold

Ny fanger

Ziit86

Anbefalte innlegg

noen som har eller vet om en fanger til mondeo 95?

har bare funnet nye, og de krever lakkering som igjen blir dyrt..

ender nok opp med en ny fanger, er det lett og montere selv?

har tatt av den forrige fangeren, og kan ikke skjønne hvordan jeg kan komme til for å feste den nye fangeren, noen som bor i nærheten av oslo som vil tjene litt spenn?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig, så det gjør du sjøl. Ganske fort gjort egentlig

Skruene på høyre side kan være litt kødd å komme til om du har A/C. Anbefaler at du bytter fanger'n med kald motor.... slipper å brenne deg på radiatoren da. Har du dame så anbefales det å "lure" ho til å løsne disse 2 skruene (damer har jo som kjent mindre hender/armer enn oss gutta), det er trangt som faan å komme til (gjelder igjen biler med A/C)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg jo sjøl at du ikke skrur rett sia av motoren da den er varm da

Har gjort det to sesonger nå jeg :D Har da faan ikke tid å vente på kald motor når styling skal monteres hehe

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo når det gjelder å montere styling så ligger det mye lengre oppe på listen enn å drikke pils. og etter monteringen så skal man selfølgelig ut å råne, og da er det kjedelig å ha tatt noen pils, når onkel politi står der med alkotesten.

PS. måtte bare ta dette inlegget for å vise hvor høyt styling er prioritert. hehe

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har råna såpass mye, så om jeg ikke gjør det en kveld så spiller det ikke så stor rolle. Bare enda bedre å ta noa runder neste gang da. Med ny fanger...

ja for de som har råna mye så er det jo greit

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo når det gjelder å montere styling så ligger det mye lengre oppe på listen enn å drikke pils. og etter monteringen så skal man selfølgelig ut å råne, og da er det kjedelig å ha tatt noen pils, når onkel politi står der med alkotesten.

Du har helt rett Gompie, sånn er prioriteringslista mi også. Er også 98% avholdsmann så jeg drikker nesten ikke, å når man da drikker så tømmer man ikke i seg sånt brunt kattepiss

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider