Ziit86 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 noen som har eller vet om en fanger til mondeo 95? har bare funnet nye, og de krever lakkering som igjen blir dyrt.. ender nok opp med en ny fanger, er det lett og montere selv? har tatt av den forrige fangeren, og kan ikke skjønne hvordan jeg kan komme til for å feste den nye fangeren, noen som bor i nærheten av oslo som vil tjene litt spenn?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Fangeren er lett å feste. Få hevet fronten slik at du klarer å ligge under bilen. Det er 4muttrer, 2nede på hver side og 2ovenfor di andre..ca i midten av fangeren.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Det er ikke så vanskelig, så det gjør du sjøl. Ganske fort gjort egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Det er ikke så vanskelig, så det gjør du sjøl. Ganske fort gjort egentlig Skruene på høyre side kan være litt kødd å komme til om du har A/C. Anbefaler at du bytter fanger'n med kald motor.... slipper å brenne deg på radiatoren da. Har du dame så anbefales det å "lure" ho til å løsne disse 2 skruene (damer har jo som kjent mindre hender/armer enn oss gutta), det er trangt som faan å komme til (gjelder igjen biler med A/C) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Sier seg jo sjøl at du ikke skrur rett sia av motoren da den er varm da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Sier seg jo sjøl at du ikke skrur rett sia av motoren da den er varm da Har gjort det to sesonger nå jeg :D Har da faan ikke tid å vente på kald motor når styling skal monteres hehe Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Da går du inn og tar noa pils så lenge da vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hallo når det gjelder å montere styling så ligger det mye lengre oppe på listen enn å drikke pils. og etter monteringen så skal man selfølgelig ut å råne, og da er det kjedelig å ha tatt noen pils, når onkel politi står der med alkotesten. PS. måtte bare ta dette inlegget for å vise hvor høyt styling er prioritert. hehe Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har råna såpass mye, så om jeg ikke gjør det en kveld så spiller det ikke så stor rolle. Bare enda bedre å ta noa runder neste gang da. Med ny fanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har råna såpass mye, så om jeg ikke gjør det en kveld så spiller det ikke så stor rolle. Bare enda bedre å ta noa runder neste gang da. Med ny fanger... ja for de som har råna mye så er det jo greit Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hallo når det gjelder å montere styling så ligger det mye lengre oppe på listen enn å drikke pils. og etter monteringen så skal man selfølgelig ut å råne, og da er det kjedelig å ha tatt noen pils, når onkel politi står der med alkotesten. Du har helt rett Gompie, sånn er prioriteringslista mi også. Er også 98% avholdsmann så jeg drikker nesten ikke, å når man da drikker så tømmer man ikke i seg sånt brunt kattepiss Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Du har helt rett Gompie, sånn er prioriteringslista mi også. Er også 98% avholdsmann så jeg drikker nesten ikke, å når man da drikker så tømmer man ikke i seg sånt brunt kattepiss Hvis du ikke liker øl, så er du ikke tørr bak øra enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg