Rolla_RS Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Heisann folks Som dere ser ønsker jeg å kjøpe et sett med gode gamle TSW EVO (7 eiker) Disse må være 16" el. 17". Helst 17". De må ha boltsirkel 4x100 og inpress mellom 35-40 et sted. Hvilken stand de er i er ikke så nøye, alt er av interesse. Legger ved et bilde som viser hvilken felg jeg snakker om: Svar her eller PM hvis dere har eller vet om noen som har slike tilsalgs. Mvh stian Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Jeg har 6 eikede. og jeg skal kjøpe meg nye felger nå om ikke så alt for lenge... Hva byr du? (Aner ikke de passer på din men du kunne jo prøvd de..) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 De felgen du har heter EVO R, de er ikke de jeg er på utkikk etter. Men takk for henvendelsen. Er de gamle EVO 7 eikerne jeg er ute etter. Liker ikke måten eikene er bøyd, på en måte, på de felgene du har. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Dessuten har Audien på bildet 4x108 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Fant denne annonsen på Tinde.. En Sørnes har 4stk fine felger. 4x100 ET35. Dekkene er nesten utslitt, men felgene så bra ut.. Fikk tilsendt noen megastore bilder. Så det er ikke noe problem å studere de nøye.. Send meg et PM hvis du vil ha bildene (11,1MB) Her er salgsannonsen: http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1054108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Takker så mye for opplysningen, skal tenke litt på det, men ville helst hatt 17" til nøden 16". Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg