Dovring Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hei. Har overtatt en Ford Couriere av pappa nå som jeg skal bruke. Lurer på hva jeg kan gjøre for å få senka den? finner ikke senkesett noen plass på nette? Passer kanskje fra fiesta? Evt andre ting jeg kan gjøre for å få den litt tøffere? :p den er orginal :/ mvh ¨Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 tror ikke currier kan bli tøffe. beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 tror ikke currier kan bli tøffe. beklager. hehe, neei ikke sikkert det nei, men akkurat nå ser den helt jævli ut :( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbofreek Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 tror fiesta fjører passer, ellers kappe dem med vinkelkutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Courier er fiesta med kasse, så fiestafjærer kan brukes framme, men bak vil jeg ikke uttale meg, tro Bosch-sett er best der.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flinke Ivar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Jeg har samme problemstillingen til min Transit Connect. Vil ha på 18 toms og senking. Finnes det noen fjærer som passer foran? Bak er det enkelt. Det er jo bare å klosse opp bakakslingen. (bladfjærer). Denne her ser jo fet ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tyskland, eller så har Bosch, AEG og Black and Decker senkesett til den, AGA har vel også... Hehe, ville kikka på tyske sider jeg, der gjør de jo alt med alt.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Titanium Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Du kan bruke senkefjærer til fiesta foran.. Bak må du ut med torsion stavene og flytte dem på spines'n! Mulig du må bytte foringene der samidig... Kan være en skikkelig drittjobb.. Siter 2006 Ford Mondeo 2,0 TDCI Titanium STV 2002 Ford Galaxy 1,9 TDi Ghia 1998 Ford Mondeo 2,5 V6 Ghia-X/Ghia-Lux Stv 1972 Ford Transit 175 1982 Ford Taunus 1,6 Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg