Gå til innhold

Classic Polo 1979

Ranger emnet

dambo

Anbefalte innlegg

Thanx! Felgene er skrudde ja,todelte sådan..

Nix. Disse felgene er helstøpte og skruene er kun til pynt. Dette ser man enkelt på godstykkelsen på felgkanten. Ytterringene på skrudde felger har vesentlig tynnere materiale enn på helstøpte felger.

Dog er disse felgene meget hyggelige og de ser ut som en million, selv om de egentlig er relativt billige.

Hadde slike felger på Einsern min i sin tid, før jeg solgte de til JTK, han som "bygde" denne Poloen i sin tid. Gamlefelgene mine ble så brukt på Einser-Roccoen hans.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja...så feil kan man ta..ikke det forrige eier oppga ved salg though..(ikke JTK)

HEHE:) . Men han hadde jo ikke kjøpt felgene selv, så da kunne han vel ikke vite bedre;).

Uansett: Meget koselig bil du har. Skulle gjerne hatt denne bilen selv, men jeg ville ikke ha greid å holde, selv et slikt unikat, motormessig originalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner godt hva du mener..svir ikke så mye gummi at det gjør noe med alle de 50 hestene som står til rådighet...men det har da sin sjarm..:well

Og ikke minst har den gått så ufattelig lite at det ennå er maaaaaange år igjen for denne bilen. I alle fall om den slipper vinterkjøring, som altfor fort tar knekken på en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøre helt retro med gamle chrom fangere m hvite eller blanke blinklys........ Og hva m å kjøpte deg en 5trins kasse, husker vi skulle til Polo treffet i DK, jan tore var ikke så veldig glad når vi kjørte over hundre, når det var en 1 liter m 4trins kasse......

Evt. er du int i kasse kan jeg ordne det fra en G40 for 2500,-

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne garantert trengt ett gir til ja..bilen vantrives jo i over 80km/t..skal tenke på det,takk for tilbudet..Har vært inne på tanken med kromdeler,men det har ikke blitt til at jeg har lyst å forandre på noe foreløpig..er egentlig ganske fornøyd slik som det er nå..er det vanskelig å bytte kasse?går g40 kassen rett på uten store problemer?

Tyskstuket For Life

Ikke så fort da,jeg har så små hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne garantert trengt ett gir til ja..bilen vantrives jo i over 80km/t..skal tenke på det,takk for tilbudet..Har vært inne på tanken med kromdeler,men det har ikke blitt til at jeg har lyst å forandre på noe foreløpig..er egentlig ganske fornøyd slik som det er nå..er det vanskelig å bytte kasse?går g40 kassen rett på uten store problemer?

Den passer rett in, ikke noe problem i forhold til svinghjul m clutch og innfestning. Du er klar over at fangeren som er montert på Polo`n din er fra en Polo II???

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer rett in, ikke noe problem i forhold til svinghjul m clutch og innfestning. Du er klar over at fangeren som er montert på Polo`n din er fra en Polo II???

ja..det vet jeg..Takk til Pxpolo.vant faktisk en pris på maxitreffet..så kanskje det er verdt å beholde "plastikktrynet"..tror kanskje det ja..

Tyskstuket For Life

Ikke så fort da,jeg har så små hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider