Gå til innhold

Er det ikke lov til å kjøpe og selge her på forumet???

Ranger emnet

sov

Anbefalte innlegg

Corsa Tuner: TO - 2 kvelder? Går billig disse Opalene dine gitt. :D

sov: Jeg vet ikke hva du har opplevd nå, men du legger inn en egnet Ø.K: / S(elges): annonse under Kjøp/Salg f.eks bil/deler/anlegg osv..

Cluet som en del mennesker enda ikke har skjønt er å skrive en SKIKKELIG topic. til dømes: "S: forgasser med innsug, grenrør og sorte dørtrekk til Corsa A". Da er du kommet langt.

Da er det neste triks som går ut på at den som ser etter slike deler går inn i kjøp&salg forumet, klikker på "søk i dette forumet" og skriver f.eks "dørtrekk corsa". Og ikke glem å legg inn navn, tlf-nr og hvor i landet du bor. mailadresse og bilder selger også godt. Ingen info, intet salg. :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til forsvar for Corsa Tuner så gikk det en del mer med enn 150 på en rånekveld da jeg rånet rundt i byen. 150 var ikke en gang nok til bensin for en kveld engang. Nå råner jeg ikke mer ;)

Kjøp og salg var tidligere inne på forumet. Da brukte jeg faktisk å titte innom der. Nå orker jeg ikke siden det er utenfor forumet.

Tror vi er flere som ønsker en enklere og mer inkluderende måte for kjøp og salg. Det er vel ikke verre enn å lage en egen rubrikk for det på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller aldri inne på kjøp og salg sidene her. For knotete og mye scrolling for å finne en

Opeldel hver 5 side...

Er ikke bare å søke spesifikk på en del til en spesiell modell. Bedre å bla gjennom alt for å se om det

er noe som er interessant. Det er med Opel som med andre merker, mange deler og duppeditter som går

omhverandre på mange modeller.

Få en kjøp og en salg i bunnen under modellene. Trenger kun to som kan inneholde både biler og deler.

Opel Combo B 1,8 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider