Gå til innhold

Null isolasjon!... Har noen prøvd å kjøre bil uten Asvaltmatter,gulvteppe, isolasjon?

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

du kan jo plukke ut litt å se hvordan det ser ut..(ikke ment p åden frekke måten!) men jeg synes ikke det var så veldig imponerende på min hvertfall, så måtte isåffall fått sveisa til helt nytt gulv i tynnplåt eller noe slikt..veit ikke helt..ikke fint sånnd et er orginalt hvertfall, men kansje 2førr er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, men ikke asfaltplater, bare skummatter... asfalt=TUNGT!

Men skummatter vil jo fylle seg med vann etterhvert, vil ikke det øke faren for rust

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trekker seg inn i alle sprekker og porer, det hindrer og STOPPER rustangrep. Hvis man skal få noe til å slutte å ruste, bruker man bare negerkuse for å få løs det løse og kliner på Owatrol.

Owatrol er ikke bare vanntett, det er også helt lufttett.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg at jeg bruker det. har startet å plukke ned 245`n min for å rustbehandle den og de asfaltplatene som var der var veldig porøse og skumattene var det mye vann i, for no dritt

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trekker seg inn i alle sprekker og porer, det hindrer og STOPPER rustangrep. Hvis man skal få noe til å slutte å ruste, bruker man bare negerkuse for å få løs det løse og kliner på Owatrol.

Owatrol er ikke bare vanntett, det er også helt lufttett.

Trur jeg ville anbefale deg å legge ett lag med arcanol åppå den owatrolen, bruker owatrol selv, men da legger jeg også arcanol over...

Owatrolen er ikke slitesterk over hodet, det som er gromt med den er at den er så sinnsykt pennetrerende... Ikke gunstig å legge 3 mm owatrol... Legg heller to halvtynne strøk og arcanol over der igjen, da er det tett og slitesterkt....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såklart tynne strøk, men jeg legger 2-3 lag owatrol, deretter 1-2 lag 20/80 owatrol/arcanol-blanding...sikkert som banken...

Far min samler og restaurerer på gamle maskiner, så vi har kvantumsrabatt på arcanol og owatrol... :D (og bengalakk da...)

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
såklart tynne strøk, men jeg legger 2-3 lag owatrol, deretter 1-2 lag 20/80 owatrol/arcanol-blanding...sikkert som banken...

Far min samler og restaurerer på gamle maskiner, så vi har kvantumsrabatt på arcanol og owatrol... :D (og bengalakk da...)

Åssen er Hammerite i forhold til dette?

Corroless Rustkiller skal også være helt vann og lufttett.. Det bruker jeg! Er rimelig slitesterkt og trur jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider