Gå til innhold

Null isolasjon!... Har noen prøvd å kjøre bil uten Asvaltmatter,gulvteppe, isolasjon?

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åssen er Hammerite i forhold til dette?

Corroless Rustkiller skal også være helt vann og lufttett.. Det bruker jeg! Er rimelig slitesterkt og trur jeg!

Dyrt og ubrukelig! :D Det er satt litt på spissen, men hammerite er bare søppla. Hammerite er heller ikke mulig å male/lakke over - noe owatrol er.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp ut alt av min nå i anledning OMC treffet på skogen denne helga (som jeg ikke fikk komme inn på). Min bil bråker så jeg må snakke med forhøyet stemme til sidemannen.. Ikke glem RC motoren, girkassen og rettskårnde tenner i bakakselen da :P

Men min skal ribbes totalt i vinter og lakkeres innvendig samt lettes maximalt uten at det svekker bilen.

Støy er sjarm i slik bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og ubrukelig! :D Det er satt litt på spissen, men hammerite er bare søppla. Hammerite er heller ikke mulig å male/lakke over - noe owatrol er.

Hvor får jeg kjøpt owatrol og arcanol?

Trenger noe t'å smøre på inne i bilen og rundt om der jeg vil forhindre rust..

funker det fett under bilen og? tenker da på forstilling/bakstillingsdeler .. ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker en god del mere, hører lyder du vanlighvis forbinder med defekter, kjenner nesten grusen som spruter under bilen, men funker greit til småtteri, men ikke å anbefale til daglig bruk.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på i en 242 som var rimelig ribbet, du hørte hver eneste lille stein, var helt for jævli å kjøre.. Irriterende til tusen, lyddemping for alle penga!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider