Gå til innhold

Prøvekjøring- Århundrets skuffelse - Eclipse..

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

Originally posted by just crusing

Etter å endelig ha funnet en Mitsu turbo Eclipse (2000 modell), til salgs trodsde jeg at letingen etter ny bil endelig var over.. Så jeg var å prøvekjørte den i går..

Men... Bilen var tøff(utvendig), innvendig så den ut som en toyota carina, og kjøreegenskapene og komforten i bilen er faktisk på samme nivå som i en boble fra 71, (Tro meg). Dessuten var det nesten ikke drag i bilen i det hele tatt..(i orginalutførelse--- JA DA VEIT DE ER LETTE Å TRIMME)

Så jeg tusla hjem i går uten ny bil og med gjeipen ganske langt nede.. MITSUBISHI ECLIPSE ER OMTRENT LIKE SPENDENE SOM EN TOYOTA CARINA.. SPAR DERE HODEBRYET MED Å I DET HELE TATT VURDERE EN SLIK BIL..

Toyota carina er da fin bil da! Gamle bilen min var en 2.0 140hk carina. Gjorde "litt" med utseende, så var den helt heeeelt ok den :)

post-2481-13804851468815_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vagen

Toyota carina er da fin bil da! Gamle bilen min var en 2.0 140hk carina. Gjorde "litt" med utseende, så var den helt heeeelt ok den :)

Wow! :) Gjordt 'litt' med den ja ser jeg :D

Hekken ser jo ut som en mk1 Lexus GS300 jo!

...and that aint a bad thing! :)

Litt mye styling til gamle meg...men props to you...nice car :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Solgte den for 30.000 mindre enn jeg burde ha gjort. Men ville bare bli kvitt den fort, så da ble det som det ble. Skal ikke begynne å mase som mye om hvor mye den ble kjøpt for, fordi han som kjøpte den driver å skal selge den (har kanskje fått solgt den?) igjen pga. gravid dame.

Gutt eller jente da?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen Eclipse 2000 model med Turbo eller AWD for den saks skyld. Er ikke sikker på hva du har sett på ;) Hvis det var en 2000 model, da kan jeg skjønne skuffelsen, med det er lite skuffende over en andre generasjons eclipse (95-99), både i looks og "go".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 4g63

Det finnes ingen Eclipse 2000 model med Turbo eller AWD for den saks skyld. Er ikke sikker på hva du har sett på ;) Hvis det var en 2000 model, da kan jeg skjønne skuffelsen, med det er lite skuffende over en andre generasjons eclipse (95-99), både i looks og "go".

Han sto hardt på sitt at dette var enn 2000 modell, men i og med at Eclipsen hadde karosseri skifte i 2000 var også jeg i tvil. Men som sagt han tvi holdt på sitt. Dette var 95- 99 genrasjonen karosseri. Så sorry men både looks ( alt untatt utenifra) var skuffende. For å ikke snakke om støy`en inni bilen. Bilen gikk bra men som sagt, hva er gleden med en bil som går bra men bråker så mye invendig at man omtrent ikke hører motoren. Ikke at en 2 liter er så mye å høre på men. Så eclipsene i 95- 99 er faktisk DRIT skuffende!!!!

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider