Gå til innhold

Prøvekjøring- Århundrets skuffelse - Eclipse..

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

For en idiot. Produksjonen av 2g Eclipser tok slutt tidlig I 1999, for en helt ny 2000 versjon (og den passer bedre til din beskrivelse).

 

Støy, uenig. Har eid en coupe, og nå soft top, og støy nivået er ikke urimelig. Handling, tja, ikke det beste i stock form (husk også at AWD versjonen er veldig tung) ... bedre suspension oppsett hjelper godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja det kommer jo helt anpå hva man er vent til ihvertfall....hørte lite av motorlyden og mye støy å bråk. Prøve kjørte en bmw 328 95 modell kjørt ca 170 000. Fatisk så virka bimmer som en MYE bedre bil selvom den hadde kjørt lenger og var såpass mye eldre.....men har bare prøvd den ene eclipsen så det stod en nå i bilhallen på ensjø med turbo......men der flasser jo lakken som på en gammal bil.....så må si meg litt tvilsom til kvaliteten til disse bilene synd når den har så sinnsykt fett design

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jag skriver på svenska så förstår du no ändå.

 

den nya Eclipsen dvs 00-03 är definitivt ingen sportbil.den e slö...har ingen turbo och är allmänt mer en "normal" bil än de tidigare modellerna.

 

Att säga att en Turbo Eclipse är slö verkar inte rimligt..mer som om det var fel på den bilen du testade.Jag har själv haft en coupe GS 1996 tidigare(med tak alltså) och den var ingen ljudnivå i som var hög.Den var stabil..inget gnissel..inget brus ingenting.Tyst och fin.Enda som saknade s i den var turbon egentligen...

 

Nu har jag en GST Spyder dvs en turbo cabriolet och den låter visserligen mer än coupen men inte mer än någon annan cabriolet med softtop.

 

Visst du kan ej jämföra en Eclipse med en Merceds eller en BMW men jämför priserna...då är det inte svårt att välja en Eclipse trots allt:-)Hellre en GST Spyder med turbo och det fräcka utseendet än en BMW 328 cab utan turbo och alldaglitgt utseende:-)

 

 

GST / GSX är dessutom väldigtlätttrimam<de ochlättstylade omman är intresserade av det...så ...att döma ut dem e nog lite förhastat tror jag.Kom över o kör min...du ändrar nog uppfattning då..*flin*

 

Sedan en rättelse ang tidigare inlägg:

GS= FWD utan turbo

GST = FWD med turbo

GSX= 4WD med turbo

GS Spyder= cabriolet utan turbo FWD

GST Spyder= Cabrilet med turbo FWD

Peace!

http//come.to/gstspyder

IMM005t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår