Gå til innhold

Har sett: 2 fast 2 furious!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da har jeg sett filmen og jeg vil påstå at den var mye bedre enn den første!!

Mye mer rå kjøring, mye mer damer, polti, osv...... Det var også med en god del "muskelbiler"

Det som skuffet meg mest var at skylinen bare var med i de 10 første min. av fimen, før den ble truffet av noe poltigreier som festet seg på bilen og sendte ut noen elektriske signaler som forstyret signalene fra hjernen så bilen stoppet......

Ellers så var det en mye bedre handling (synes jeg) enn den forrige, uten at jeg skal avsløre for mye for dere som gleder dere til filmen kommer!

Det som mest var en fryd for øyet var og se det jævla am`crapet av en corvette bli smadra inn i en allerede smadra mustang!! haha!! (ja, den var til deg Ascona;) ) :D :D :D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MAGUN

@lpher: Du har den i alle fall ikke kan jeg se :D

men jeg kan ikke se å finne den enda....

LOl :D Correctemundo! :)

Jeg holder på å lete enda selv....

Hvilken hub er du på nå da?

Har en 'search engine' som leter etter hub som har 2F2F heletia...så det blir nok etterhvert :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig.

tut tut bært bært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jace

Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig.

Så rett så rett!!!!

Bad ass boyz drives bad ass toyz..

Mr2 i trafikken er den beste taktikken!

--Mr2 MkI--

Lenke til kommentar
Del på andre sider