Gå til innhold

Har sett: 2 fast 2 furious!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, for det første er de eneste versjonene av 2F2F tele-sync og er drittkvalitet, for det andre er det lettest å kjitte den ned med Bitorentt og ikke sitte i 2 dager i kø på dc og så ligge på 4kB/s, Kazaa er det bare å styre unna.

Har en sample fra begge versjonene, *skitten drittkvalitet* vent til HQ ripen kommer på xvid, sjekk på http://www.nforce.nl ofte så kommer den etterhvert, Daredevil dvdrip kom ikke før 2 dager siden, men absolutt hvert å vente, dessuten ville jeg anbefalt å se den på kino først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Det mest positive med filmen er vel at gutta forstår til slutt at riskokerne ikke holder i lengden.

Forøvrig er det lett å se at den "Corvetten" som kræsja faktisk ikke var en Corvette.

Hvis det ikke er en corvette.Hva er det da og hvorfor har filmselskapet, som har et bra budsjett, importert og bygd om en haug med skyline`s, s2000 og supraer men ikke tatt seg råd til å knuse en corvette som det finnes en haug av i USA?

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jace

Buhu, det første racet var så lattlig at jeg ikke orka og se mer.

Tror jeg burde vente med å se resten til den er på kino eller noe. Blir ikke akkurat noe bedre å se filmen i dårlig TS.

Så hele jeg..... Grei nok men ikke noe mer.... Kommer nok ikke til å se den mer før kino og dvd kommer.

Kvaliteten var som en dårlig 70 talls film på vhs tatt opp fra svensk tv 2..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Hvis det ikke er en corvette.Hva er det da og hvorfor har filmselskapet, som har et bra budsjett, importert og bygd om en haug med skyline`s, s2000 og supraer men ikke tatt seg råd til å knuse en corvette som det finnes en haug av i USA?

Det var et karosseri som så ut som en Corvette, hverken mer eller mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jace

Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig.

Yeah, I race for the respect!

hahaha

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider