Gå til innhold

Har sett: 2 fast 2 furious!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Min mening (som du sikkert driter i...)....

"The fast and the furious" var en film som lot deg titte på litt fete biler, og små-grei kjøring. bortsett fra når de kjører på begynnelsen hvor walker taper eclipse'n sin...har vanskelig for å se hvordan de kunne ha lagd den scenen enda mer dårlig enn den var. story'n var ikke all verden, men grei nok. Og Michelle Rodriguez...*Voff*...Need I say more? :)

"2 fast 2 furious" er en 14-tiss film, laget for små senter vankere som liker å ha buksa hengende nede på kne'a, høre på gængstær-ræpp og tro de er kjempe "o.g. niggaz" fordi de hører på eminem. bilkjøringa er enda mer lættis (alle bilene har ca 40 gir, i motsettning til film#1 hvor de hadde 'bare' ca 9-10 :)) og bilene, som er i utgangspunktet kule biler med fete bodykits osv, er for det meste ødelagt av forbanna stygg vinyl grafikk.

Eneste tingen i "2 fast 2 furious" som går å like, er Eva Mendez (sweeeeeet). Hadde de bytta ut Devon Aoki, med Kelly Hu, så hadde det vært enda bedre. Hm. Kan vel ikke få alt...

Så, kort versjonen: latterlig fjortiss film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vagen

Min mening (som du sikkert driter i...)....

"The fast and the furious" var en film som lot deg titte på litt fete biler, og små-grei kjøring. bortsett fra når de kjører på begynnelsen hvor walker taper eclipse'n sin...har vanskelig for å se hvordan de kunne ha lagd den scenen enda mer dårlig enn den var. story'n var ikke all verden, men grei nok. Og Michelle Rodriguez...*Voff*...Need I say more? :)

"2 fast 2 furious" er en 14-tiss film, laget for små senter vankere som liker å ha buksa hengende nede på kne'a, høre på gængstær-ræpp og tro de er kjempe "o.g. niggaz" fordi de hører på eminem. bilkjøringa er enda mer lættis (alle bilene har ca 40 gir, i motsettning til film#1 hvor de hadde 'bare' ca 9-10 :)) og bilene, som er i utgangspunktet kule biler med fete bodykits osv, er for det meste ødelagt av forbanna stygg vinyl grafikk.

Eneste tingen i "2 fast 2 furious" som går å like, er Eva Mendez (sweeeeeet). Hadde de bytta ut Devon Aoki, med Kelly Hu, så hadde det vært enda bedre. Hm. Kan vel ikke få alt...

Så, kort versjonen: latterlig fjortiss film.

Hohooo jeg reagerte også på dette med giringa...sitter jo og napper og drar i den spaken konstant. Til og med dama lurte på om det var vanlig med så masse gir på biler "over there" :D

Men syntes det er litt kult at Paul W. driver å drifter osv. på fritiden, har vel en skyline, 911 og noe greier i garagen hvis jeg ikke tar helt feil......respect :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i filmen som dvd rip i går jeg. Satt meg ned og gledet meg som en unge... Gjett om jeg ble skuffa da...DRITFILM.

Bilene var alt for oppjåla+at dem hadde den værste girkassa jeg har sett.. 20gir eller noe sånt, minner meg nesten om driven der de faktisk giret ned men en indycar på maks turtall for å kjøre forbi. For lite kjøring var det også.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet jeg og....Forventet kanskje litt mye, men liksom noen ting med filmen må jeg stille spm tegn ved.

F.eks når kjørepartnern til Walker har på seg en sak(husker ikke navnet=P) som registrerer at han er nært nok huset sitt så er den utpå buksa..Har han gått hele tiden siden dommen med den samme buksa ? Han kan jo selvsagt ha pakka buksa innunder den=P

Neste ting som irriterte meg var det faktum at traileren som kjører over Mustangen ikke stopper, er det vanlig policy i Usa at trailersjofører kjører videre etter å ha kjørt over en bil ?

Er flere merkelige ting som skjer jeg stusset litt på... Men alt jeg nevner er jo bare småting, men dog teit...

Filmen var stort sett skuff...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei...

Jeg så denne i dag og synes den var jævlig bra. Fetere biler, og bedre handling. Mange som klaget på 1'ern fordi den ikke hadde handling burde jo se denne, for denne hadde faktisk en bedre handling...

Bare synd Skyline'n var med i 10 minutter da :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Ticket2Fly

det er litt kult at Paul W. driver å drifter osv. på fritiden, har vel en skyline, 911 og noe greier i garagen hvis jeg ikke tar helt feil......respect :)

han skuffer ikke garagen hans består av:

*Nissan skylinegt-r 34 trimma til 936hk

*Mitsub lancer evi vIII for rally

*mitsub lancer evo VIII for club racing

*Mitsub Lancer Evo VIII for gatebruk

*Porsche 911gt

*Audi rs6

*Chevrolet Suburban,22" felger

*Chevrolet Nova 1967 corvette ls6 motor og drivverk+kompressor

*Chevrolet Camaro 1968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Ta en dårlig pasific blue episode og bland den med litt elendig bilkjøring7hopping fra "XXX" og vips så har du en stooor porsjon dritt film ved navn 2f2f

Sleng inn litt fastlane også.

User Comments: 2 Lame 2 Care About (more)

http://us.imdb.com/Title?0322259

De burde heller vist High Octane på kino hvis folk vil se biler :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Sleng inn litt fastlane også.

User Comments: 2 Lame 2 Care About (more)

http://us.imdb.com/Title?0322259

De burde heller vist High Octane på kino hvis folk vil se biler :)

Litt offtopic, men kom til å tenke på det nå, var på amcar-treff engang, da var det en pickup med "2 fat 2 fly" dekor ;)

hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider