Gå til innhold

SENKE SETT TIL 97" A4 avant 1.8 (ikke quattro)

Ranger emnet

Baron

Er det tøfft med chrome speil på A4??  

17 stemmer

1. 1. Er det tøfft med chrome speil på A4??

• ja
      9
    • nei
      9

Anbefalte innlegg

Er det noen som har senkesett til en slik bil å selge...40mm eller 60/40....evt justerbart til en vettu pris.

Evt. om noen har dette også:

-Facelift lamper

-S4/RS4 grill

-Sort/mørkt skinn til avant

-takspoiler til avant

-chrome speil deksler.

-ratt.

Ring 92813811 eller mail meg på rhanch@broadpark.no

Helst ikke PM da jeg skjelden har tid til å sjekke den!!!

God påske godt folk!!

1997A4 avant 1,8 uten quattro er bilen

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har senkesett til en slik bil å selge...40mm eller 60/40....evt justerbart til en vettu pris.

Evt. om noen har dette også:

-Facelift lamper

-S4/RS4 grill

-Sort/mørkt skinn til avant

-takspoiler til avant

-chrome speil deksler.

-ratt.

Ring 92813811 eller mail meg på rhanch@broadpark.no

Helst ikke PM da jeg skjelden har tid til å sjekke den!!!

God påske godt folk!!

1997A4 avant 1,8 uten quattro er bilen

Eyecandyracing.no selger supersport justerbare senkesett til en rimelig penge...

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe justerbart. H&R settet som jeg kjøpte (og du monterte) ble ikke noe særlig å kjøre med. Demperene får alt for kort vandring og bilen blir stumpete uten at den er spes stiv.

Er selv på jakt etter justerbart nå, så det skal du få lov til å montere for meg når den tid kommer ;) hehe

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe justerbart. H&R settet som jeg kjøpte (og du monterte) ble ikke noe særlig å kjøre med. Demperene får alt for kort vandring og bilen blir stumpete uten at den er spes stiv.

Er selv på jakt etter justerbart nå, så det skal du få lov til å montere for meg når den tid kommer ;) hehe

Hmm...synes bilen blei stein fin jeg, men nå kjører jeg ikke mest i sentrum med, så det kan hende at justerbart er tingen.....Har montert et H&R coilover kit på en a6, og det blei skikkelig fint å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...synes bilen blei stein fin jeg, men nå kjører jeg ikke mest i sentrum med, så det kan hende at justerbart er tingen.....Har montert et H&R coilover kit på en a6, og det blei skikkelig fint å kjøre med.

Er ikke så ille å kjøre i byen med, men da jeg race'et på de dårlige veiene over fjellet i påsken ble jeg mektig irritert på bilen!

Hvordan var det H&R coiloverkittet du monterte? (details?) Jeg har jo gode rabattavtaler på H&R, så det skal jeg absolutt vurdere sterkt i morgen :)

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ille å kjøre i byen med, men da jeg race'et på de dårlige veiene over fjellet i påsken ble jeg mektig irritert på bilen!

Hvordan var det H&R coiloverkittet du monterte? (details?) Jeg har jo gode rabattavtaler på H&R, så det skal jeg absolutt vurdere sterkt i morgen :)

Likner på dette http://www.hrsprings.com/scripts/appguide.php?Mode=Application+Guide&SubMode=Photo&Photo=c29471-1.jpg#

Han jeg monterte dette for hadde kjøpt det på Norsk bildelesenter på Liertoppen. det settet var kun høyde justerbart, men tror du får ett sett som også kan justere stivhet i demper.....ring de å sjekk litt til din bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider