Gå til innhold

Yokohama A048 godkjent til gatebruk?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om Yokohama A048 dekket er godkjent til gatebruk?

Det var jo et UTROLIG tøft dekk....

a048.jpg

Fant det på Kollevold Rally import, så jeg tviler egentlig på at det er godkjent til gatebruk, men hvis noen vet hadde det vært fint med svar :)

Edit: Dette var kanskje litt feil sted å poste denne på, moderator kan flytte den til passende sted

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt tidligere.. ja dekka er gategodkjent.. de er jo DOT-merka.. finnes faktisk DOT-merka dekk med ENDA mindre mønster beregna på drag..

men de yokohama dekka. jeg vurderer dem sjøl.. men har fått høre at de har dårligere levetid.. noen som har noen erfaring med det?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de er godkjente ja... fint

Disse er jo ganske fine også:

Re540-dack.jpg

Har hørt mye bra om de, Dahlbäck bruker de på Golf'en sin.

Men jeg ville nok heller gått for de andre, mye kulere :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Originally posted by Helios

som sagt tidligere.. ja dekka er gategodkjent.. de er jo DOT-merka.. finnes faktisk DOT-merka dekk med ENDA mindre mønster beregna på drag..

men de yokohama dekka. jeg vurderer dem sjøl.. men har fått høre at de har dårligere levetid.. noen som har noen erfaring med det?

De har nok noe dårligere levetid ja, men veldig viktig med riktig trykk og temperatur.

Men hadde jeg kjøpt vanlige dekk og brukt de på bane og sånn jeg har kjørt ellers hadde de ikke tålt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider