le0n Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Noen som har erfaringer med 1.9 og 2.4 tdi motoren som alfra har i 156'n? Gode motoren? Bra ytelse? Noen andre biler som bruker samme motorer, eller har alfa utviklet egne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Noen som har erfaringer med 1.9 og 2.4 tdi motoren som alfra har i 156'n?Gode motoren? Bra ytelse? Noen andre biler som bruker samme motorer, eller har alfa utviklet egne? Jeg har prøvd denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7209253&sid=10ahTnmjlZ778559&pos=6&tot=90 Kan ihvertfall skrive under på at det går som faen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har selv redikert vekk svaret mitt og anbefaler deg å gå inn på merkeforum for å få svar av erfarne alfister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvorfor har du sletta her da viking? Er det plutselig stikkprøver på trådene nå, for skal du slette alt som er offtopic så har du faen meg mye arbeid:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 2,4 tdi motoren ble levert til samme bil som jeg har så den har vært på markedet noen år. Skal visst være en veldig vellykket motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julle Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 1,9 motoren finner man vel også i en del opeler? har kjørt vectra gts med 150hk 1.9 diesel.. var god den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Fiat har levert mange dieselmotor til Opel i dei siste åra. Italienerene klarer tydeligsvis å lage betre og billigere enn Opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Fiat/alfa er helt i forkant når det gjelder utvikling av dieselmotorer. Commonrail systemet er utviklet av fiat i samarbeid med bosch. Nå har bosch kjøpt opp rettighetene og snart kommer VW med dette fiat utviklede systemet. Bare så det er sagt så er det andre bilmerker som bruker fiat/alfa sine motorer og ikke motsatt. Saab, chrysler og opel bruker fiat diesel maskinister. Fine motorer begge to, men 2,4 JTD med 175 hk og 400 NM er sinnsyk....grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg