Joachim Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hei! Kjøpte meg en lettere kollisjons skadet Golf 2 Sport for snaue 3 uker siden. I og med at jeg ikke er gammel nok til å kjøre, er det øvelseskjøring som er "the big rush". Derfor må den fikses for å være 100% lovlig å kjøre :) Høyre skjerm og høyresiden av fangeren er bulket. Har skrudd av nederste del av fangeren, men den svarte lista, som er selve støt fangeren. Hvordan sitter denne? Hvordan skal denne demonteres? Kan noen lage en step by step guide? Jeg ser to stålbjelker som går inn i ett litt større hull som kan ligne ett stort firkantrør, og er festet der med 2 store muttere på hver side, men frykter at det er mye mer som raser ned i samme slengen da.. Noen som gidder å forklare? :) Kan ta ilder om ønskelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Det er vell bare og skru av de 4 skruene!! var ivartfall det jeg gjor! det funka!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 De som sitter under det "firkantrøret" ? Ene har en mutter inni firkantrøret, mens den andre ser ut til å være støpt.. Frykter at jeg får motoren over meg serru.. Eller hvertfall radioatoren, for den er festa der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Legg deg under, så ser du oppunder de bjelkene.. der ser du 4 skruer.. motoren er festa mellom de 2 bjelkene den!! ingen fare! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Okei, reiv av plastikken nå.. så selve stål fangeren siotter der fortsatt.. Åssen er det når jeg får 90 fangerne? Følger det med nytt stål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 er vanlig det ja.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Skal vare med nytt ja! :) var ivartfall med når brodern kjøpte nytt Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Det er flott.. :) Bakfangern satt forresten tråkit.. Har tatt ut de 2 skruene unnenifra.. Er det flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 er 4 skruer..2 på hver side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg