Gå til innhold

Endelig lagt om te sommerfelger?? Hiv bildene inn hit

Ranger emnet

biohazard

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

der var min dekk og felger... endelig.. eg e fornøyd..

si ka du meiner vel?:driving :driving :popcorn :puke :deng :deng :assman :assman

Peeeeeeen bil ;)

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nye fjærer og dempere idag.. 50\40 senking.. ble litt for lav framme.. Subber i innerskjermene..så de må nok bort..

Bør jeg få den litt opp igjen fremme.. eller bør jeg legge den mer nedpå bak? Noen som har en mening om det..? Kanskje den bare skal være sånn..?

Tar imot alle tips....

8460.jpg?610622

Noen som vil kjøpe felgene mine? Har lyst på nye.. :) GI BUD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nye fjærer og dempere idag.. 50\40 senking.. ble litt for lav framme.. Subber i innerskjermene..så de må nok bort..

Bør jeg få den litt opp igjen fremme.. eller bør jeg legge den mer nedpå bak? Noen som har en mening om det..? Kanskje den bare skal være sånn..?

Tar imot alle tips....

8460.jpg?610622

Om den subber framme burde du jo ta den opp igjenn da. 40/40 bruker å fungere fint.

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar imot alle tips....

8460.jpg?610622

njet, ta heller å fjern plastikken inni hjulbuen.. hvis den fremdeles subber, så ring etter valse-spesialisten, dem kommer hjem til deg og valser hjulbuene dine får deg.. ;)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede plukka ut plastinnerskjermene. Det ble bedre. Men subber likevel ved fullt rattutslag når jeg kjører i nedoverbakker og over humper. Og da hjelper det nok ikke med valsing heller..

Men har planer om nye dekk og felger. Prøver meg nok da med 205\45-17. Og hvis jeg får den opp igjen på 40 mm fremme så blir nok det det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede plukka ut plastinnerskjermene. Det ble bedre. Men subber likevel ved fullt rattutslag når jeg kjører i nedoverbakker og over humper. Og da hjelper det nok ikke med valsing heller..

Men har planer om nye dekk og felger. Prøver meg nok da med 205\45-17. Og hvis jeg får den opp igjen på 40 mm fremme så blir nok det det beste..

Hehe, litt subbing må man alltid leve med :P neida.. men hva slags felger og dekk sitter på bilen nå da? kan hende det holder for deg å legge om til noen dekk forran som ikke er så veldig breie, sånn at dem blir strekt litt og går muligens klar såvidt..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider