Gå til innhold

Så Porsche Carrera GT

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Samme tenkte jeg, Nikdev! *Hmm, er det stordalen igjen?" tenkte jeg... hehe!

Om det er den første er jeg usikker på, aldri sett den før hvertfall..

Det kan jo sies at sinsenkrysset ligger jo rett ved Økern, hvor Autozentrum Sport ligger, de er vel hovedimportør av Porsche i Norge tror jeg!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg, Nikdev! *Hmm, er det stordalen igjen?" tenkte jeg... hehe!

Om det er den første er jeg usikker på, aldri sett den før hvertfall..

Det kan jo sies at sinsenkrysset ligger jo rett ved Økern, hvor Autozentrum Sport ligger, de er vel hovedimportør av Porsche i Norge tror jeg!

Dem hadde en GT der for ca 16 måneder siden, i sølv. Er så porr bil, elsker hver jævla bit på den bilen :)

Husker jeg kjørte opp og ned de veiene 5 ganger eller mer for å se på den i utstillingsvinduet.

Perfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article591082.ece

"Men snart kommer en enda dyrere bil inn i butikken til Sandven. I slutten av mars ankommer en Porsche Carrera GT til rundt fem millioner kroner, også den er solgt til en anonym kjøper."

Bilforhandler Trond Sandven solgte i dag en Lamborghini Murcièlago Roadster for fire millioner. Til en jente.

Hvem er den jenta :D Playaaaaaah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaz

Hva er det riktige da?? Mener du at det ikke er en 6,2 liters V12,eller mente du det at de skrev 12 sylindret V12 på 6,2 liter?

Hva er vitsen med å skrive at bilen er 12 sylindret når det står rett etterpå at motoren er en V12..

Men det er jo et kjent fenomen at journalister i de store papiravisene våres ikke har så mye peil på bil...

Håper bare den nye eiern er så glad i bilen at han lufter den på bane!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å skrive at bilen er 12 sylindret når det står rett etterpå at motoren er en V12..

Men det er jo et kjent fenomen at journalister i de store papiravisene våres ikke har så mye peil på bil...

Håper bare den nye eiern er så glad i bilen at han lufter den på bane!

Tror nok ikke det bare er journalisten sin feil, men også det med å tilpasse artikkelen til lesergruppen..

Ola Nordmann skjønner nok ikke at bilen er 12 sylindra selv om det står at det er en V12-motor..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider