Gå til innhold

Vært på eu kontroll!

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært på eu kontroll å gikk ikke så veldig bra! bremsebelegg for tynne både forran og bak (2) (dette er smal sak)

bremser tar ujevnt høyre bak 2 (lufte bremser eller bytte calippere (billig)

forskjell i bremsekraft 50% av høyeste verdi, høyrebak (2) (samme feil som over)

nærlys feil innstilling, høyre side (2) (er to justeringsskruer på hver lykt. lett å endre)

bateri ikke festet feste batteri (2) min feil! men faen å! (strips, stropp osv..)

bakstilling, alle foringer på caster støttestag høyre og venstre bak (2) (kjøp foringa sjøl, få bytta dei på kontrollen)

slitt bærekule nedre venstre (2) (denne bytta du sjøl. ny kosta dn 570kr på volvo)

slakk i hjulllager høyre foran ( 1 ) (ta av proppen på navet, ta ut splinten. skru til mutteren litt og sett i splinten og proppen)

eksos: eksos lekkasje fra fremte potte 2 (bytt sjøl, koster noen hundre eller bytt fra fronrør og bak til ca 1200kr)

ikke målt avgass pga hyll i eksosanlegg 2 (er vel ikke en "feil" før dem faktisk har målt)

som sagt gikk ikke så veldig bra!

kan noen gi meg en antydning om hvor mye jeg må ut med om jeg skal fikse opp dette her på verksted?

han jeg kjøpte bilen av for ikke så lenge sa at bilen var i 100% stand, noe som viser seg her å ikke være tilfelde. det ble ikke skrevet noen kjøpe kontrakt, kan jeg fortsatt få igjenn noen penger av idioten!?

se kommentarene over. dette koster deg ikke mye penger. du kan gjøre alt selv, selv med rimelig primitivt utstyr. Volvo er ikke no komplisert. spesielt ikke 240'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fcpgroton.com/images/volvo240ftsuspension.gif <--- se på bilde her.... Nr 3 e bærelagere den sett fast i plata nr 13 e støttdempern å 1 sett fast i derre bremse skiva..... har vanskeligheter med å få på bærelagere igjen, må jeg skruvav den nr 1 ( muttera) sånn at bremse skiva blir løst og så sette på bærelagere.. ? blir så jævelig trangt og har ingen mulighet til å få den på plass. har brukt brekkjern og alt som kan brukes
Lenke til kommentar
Del på andre sider