Gå til innhold

Prosjekt Golf Gti 16V.

Ranger emnet


VwGolf1.8

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en prosjekttråd om golfen min jeg da.

Bilen er en Vw Golf Gti 16V fra 1986, registrert i november så det er

1987mod bil. Kjøpte den sommeren 2005 av en familie der sønnen dems hadde brukt den, de hadde hatt bilen i 9 år, og var veldig godt tatt vare på;) Takker for det! Bilen var jo helt original når jeg fikk den, det eneste som var gjort var att det var 90'fangere og 90' grill.

 

Så startet jo planene da!

Her er de:

90'Dører og lister

G60 Breddere

9*16 Felger

Justerbart senkesett

Emblemfri grill med bad look.

Klare lykter rundt om.

 

Det var det første jeg skulle gjøre, og hadde de fleste delene fra før så det var bare å sette igang!

 

Slik så bilen ut før jeg hentet den, beklager dårlig bilde, men det er scannet fra salgs annonsen! hehe

i119762355_22248_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme bil som avataren ja, men bilder kommer etterhvert, har bare litt dårlig tid for tida, bare jobb. hehe. Det er en org 16v, antenna på taket er der den, veldig kort men, og jeg har fjernet den ved framskjermen. Skjønner ikke hvorfor den var der. Litt morsomt faktisk, for den var det første jeg gjorde med bilen. Hadde akkruat hentet bilen, kom ut på veien på vei hjem. Så skrudde jeg den av i fart og pelma den til Hæ.....e! Den var stygg asså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på grenrør og 2.25" hele veien så får du djevelsk rå lyd! :D

 

Har hatt strake rør med sånn universal potte med 4" utblås. det var helt rå lyd, men fytti hælvette å det bråka inni bilen, hørte nesten ikke hva passasjeren sa, måtte små rope hele tida. Pluss att biltilsynet klikka:) Så nå er det strake rør med simons sportspotte! Men komfort kommer jo sist på lista! Hvertfall med justerbart og 9*16 felger, spesielt på traktor veiene i norge, spes Telemark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår