Gå til innhold

Prosjekt Golf Gti 16V.

Ranger emnet


VwGolf1.8

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
meget fin bil. eneste som mangler er en ny bakfanger som passer til resten.. ser så orginal å tam ut i bakenden.. men ellers ble det meget pent!

nice footwork :)

 

Står ikke bakfangeren i stil til resten??? Kikk en gang til da! Så ser du jo att det er original frontfanger, originale skjørter og breddere! Står ikke i stil, hmmm! Jaja! Som du vill!

 

hele pointet mitt med bilen min, er jo att den skulle se original ut! Bare med litt detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Råstilig Golf ;) Ble virkelig bra!

 

Bare lurer.. da du kjørte 9x16", hvor mye senket hadde du bilen da? Plaget med subbing? Hva har du gjort med skjermene dine, konkret? Hvis valsing/banking/kutting, sprakk lakken da?

 

Har selv tilsvarende bil med 9x16", og det subber som bare faen med 60/40-senking :p

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller noen andre ord: Et ordentlig og stivt senkesett, og ikke 60/40 Jamexfjører på utslitte originaldempere:shake

 

Ordentlig senkesett er en fordel uansett hvordan man ser på det. Enten det er et bra gewinde, eller bra senkefjører og dempere.

 

 

Det står faktisk Jamexfjører og -dempere på den. Men klart - de er godt brukt, sto på bilen da jeg kjøpte den for drøye 45.000 km siden :)

 

Men, hva koster et noenlunde OK justerbart coilover-sett til Golf 2? Noen å anbefale? Kjøpte H&R coilovers til Bimmer'n, men har verken råd eller lyst å bruke ca. 15.000,- på sånnt til bruksbilen...

 

Btw.: Sorry OT - hvis ønskelig kan jeg slette postene mine når jeg har fått svar :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gewinde får du for alt fra 4000 til 30-40 000kr... Har hørt mye bra om Vmaxx som eyecandy fører.

 

Har også hørt om Vmaxx, men har tenkt at de nok bare var crap pga. prisen.. men takk for svar :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har vmaxx, det funker helt greit til den prisen. Cobra og Vmaxx er samme suppa.. Har også et FK justerbart som kom med delebilen, som muligens skal på etter bilen er blitt godkjent ombygget.

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å si det, men likte bilen som clean look! Når du hadde svarte hjulbuelister og org speil og ikke badlook. Blir for fjortiss aktig fra mitt syn..!! NO affence

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å si det, men likte bilen som clean look! Når du hadde svarte hjulbuelister og org speil og ikke badlook. Blir for fjortiss aktig fra mitt syn..!! NO affence

 

Han har jo org. speil, og svartlakkerte hjulbuelister(breddere) og heller ei no badlook, han har grillist!

 

DSC00186Medium.jpg

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår