Gå til innhold

Prosjekt Golf Gti 16V.

Ranger emnet


VwGolf1.8

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er jeg fornøyd med bilen min selv men vil gjerne høre hva dere synes?

Det som har skjedd nå er:

Fått på den omdiskuterte badlook lista, jeg synes det blei rått!

90'Dører og lister, tonede ruter helt fram

Bakrutespoiler

Fått lakkert masse deler, blei veldig fornøyd med det.

M3 speil, er ikke helt sikker på de, syns de er litt store, hva med dråpe speil?

 

Pictures:)

 

i120700871_78385_2.jpg

 

i57775662_6770_2.jpg

 

i57528670_87465_2.jpg

 

i58877095_22041_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men likte bilen din bedre før..Få av badlook lista og M3 speilene..Hvorfor ikke kjøre uten speil ? Mye cleanere..

 

hmmm, ja vell. Jeg likte ikke bilen min bedre før. Synes den blir så alminnelig. Går jo titusenvis av "originale" II'ere. Å skulle jeg hatt clean look skulle bilen vært helt original med smale fangere og gammle dører, og 14" felger og grisesenk. Old school eller sånn bilen er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DTM-speil er kult det, men uhorvelig upraktisk, da! Ser ingenting i mine :(

Bilen blei stilig, men den badlook-lista ødela litt for min del... Jeg digger mest av alt bare en clean grill ;)

Ellers et ypperlig valg av baklykter, felger og skermer som ble bra :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn noen bilder av når jeg prøvde med Vr6 leppe. Beklager felgene men var dårlig med dekk på Rondell felgene! Gjett hvorfor! hehe

 

Synes bilen blei litt sinna, men det tokk ikke lang tid før original leppa var på plass, måtte jo bare prøve med Vr6 leppa!

 

i123339109_93718_2.jpg

 

i121168809_77929_2.jpg

 

Sjekk gutta gliser av att det er søle hele sida på bilen min a! Hater Rudskogen parkeringa etter det har regna! heh

i122345455_78093_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en del deler jeg ikke trenger med til golf visst noen er interessert. har bla. Kr kammer 16V, 90 bakfanger, grenrør 8v, monopint forgasser, originale lykter visst noen interessert, dashbord (polstret), svarte gulvtepper hele gulvet og bagesjerom. Zender 7x15 felger med nye 195/50x15 dekk på! brytere til gti 8v, bla den som jeg ikke husker hva heter nå, den bak rattet med kjørekomp fra gti 8v 1986mod.

Spør meg visst det er noe dere trenger! Har også en kompis med masse Golf II deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår