Gå til innhold

Til fører av grønn audi A4 sedan...

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by vagen

Audi'n på bildene er forresten far sin 1,8TQ. Fint å ha far med samme hobby :D

Far din sin?? oi.. kult! hehe..

Han var på våler han også?

Fint med en far med samme hobby ja. Blir ikke så mye klaging på at du bruker pengene ufornuftig da du kjøper styling da nei.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

Far din sin?? oi.. kult! hehe..

Han var på våler han også?

Fint med en far med samme hobby ja. Blir ikke så mye klaging på at du bruker pengene ufornuftig da du kjøper styling da nei.. :D

Vi var begge på våler lørdag. Søndag kom jeg ikke, for da sov jeg veldig godt alt for lenge :-/

...Og du kan tenke deg selv: "Jeg har brukt alle ferie pengene, alt jeg hadde liggende + lånt det jeg kunne, så nå skal jeg bygge golf" og alt du får er "kult" som svar :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for pene ord om bilen.

Motor'en er en 1,6L ja. Bilen ble kjøpt i slutten av januar 2003, så noe har jeg da fått gjort med den. At det sitter en 1,6L der enda, har noe med penger å gjøre -- eller rettere sagt: mangelen på penger. Så hvis noen har ett veldig problem med at det er en 1,6L så kom gjerne innom med en preppa 1,8T maskin - skal ikke klage eller noe som helst jeg ;-)

Det værste mener jeg er panseret, det ser så jalla ut å ha panser med plass til VW merket, og en sånn list i grillen som dekker for den plassen.. Burde heller fått tak i panser uten den plassen.

En Golf blir aldri noen racerbil uansett liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Det værste mener jeg er panseret, det ser så jalla ut å ha panser med plass til VW merket, og en sånn list i grillen som dekker for den plassen.. Burde heller fått tak i panser uten den plassen.

En Golf blir aldri noen racerbil uansett liksom.

Har lyst på dette panseret (se bilde), men de får det ikke inn før i juli (i usa), så da har jeg det ikke før august...litt sent...

Golf blir aldri noen racerbil? Syns jeg kan huske å ha sett en sort brei svensk golf. Dahl...dahlbeck? noe sånt? :)))

post-2481-13804851469046_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på dette panseret (se bilde), men de får det ikke inn før i juli (i usa), så da har jeg det ikke før august...litt sent...

Golf blir aldri noen racerbil? Syns jeg kan huske å ha sett en sort brei svensk golf. Dahl...dahlbeck? noe sånt? :)))

Du vet like godt som meg at den såkalte "Golfen" til Dahlbøgen ikke er en Golf lenger, eller ihvertfall tror jeg du er smart nok til det.

Husk at når det gjelder bilen din snakker vi om en kjip feilhjulstrekker av typen familiebil.

Det panseret der så ihvertfall litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Du vet like godt som meg at den såkalte "Golfen" til Dahlbøgen ikke er en Golf lenger, eller ihvertfall tror jeg du er smart nok til det.

Husk at når det gjelder bilen din snakker vi om en kjip feilhjulstrekker av typen familiebil.

Det panseret der så ihvertfall litt bedre ut.

Du får mail'e dahlbeck og opplyse han om ditt funn at bilen hans ikke er en golf lengre da. Han er sikkert ganske hypp på å få vite det...siden han kaller det golf selv liksom.

bilen er en helt grei fwd bil med for liten motor til å kjøre fra noe akkurat nå, men med store muligheter (som veldig mye annet). Alt kommer ann på hvor mye penger du har å legge i bilen din.

Det er bygget en golf MK2 med quattro og 400hk S4 motor f.eks.

Men du skal da få ha din mening. Selv om den er lite opplyst og enda mindre gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Veldig pen Golf4, men er den ikke høyrer forran en bak? eller er det bare meg? Du kan jo senke et par cm til ;)

Senkofile har også rettigheter...

Den er senket 35mm forann og bak. Og det er med senkefjærer, ikke vinkelsliper - så det burde være likt ;)

Skulle gjerne ha senket mer, men har en oppkjørsel som ikke liker alt for lave biler desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er senket 35mm forann og bak. Og det er med senkefjærer, ikke vinkelsliper - så det burde være likt ;)

Skulle gjerne ha senket mer, men har en oppkjørsel som ikke liker alt for lave biler desverre.

Jeg kommer ikke inn på gårdsplassen uten planker og noen som kan hjelpe meg å titte :) Luftfjæring er veien å gå :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mail'e dahlbeck og opplyse han om ditt funn at bilen hans ikke er en golf lengre da. Han er sikkert ganske hypp på å få vite det...siden han kaller det golf selv liksom.

bilen er en helt grei fwd bil med for liten motor til å kjøre fra noe akkurat nå, men med store muligheter (som veldig mye annet). Alt kommer ann på hvor mye penger du har å legge i bilen din.

Det er bygget en golf MK2 med quattro og 400hk S4 motor f.eks.

Men du skal da få ha din mening. Selv om den er lite opplyst og enda mindre gjennomtenkt.

Hva er golf på den da? Bilen er bygd på rørchassie og har såvidt jeg vet nesten ingen deler fra golf. Han kunne likesågodt slengt på et A3 lignene kaross og kalt den A3(litt satt på spissen), men poenget er at golfen er ikke en bil med superpotensiale fordi at dalhbeck har laget en golf lignende rakett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Hva er golf på den da? Bilen er bygd på rørchassie og har såvidt jeg vet nesten ingen deler fra golf. Han kunne likesågodt slengt på et A3 lignene kaross og kalt den A3(litt satt på spissen), men poenget er at golfen er ikke en bil med superpotensiale fordi at dalhbeck har laget en golf lignende rakett :)

se http://www.audituning.com -- det er faktisk en del golf igjen av den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se http://www.audituning.com -- det er faktisk en del golf igjen av den ;)

endel.. såvid jeg klarte å lese stod det at det begynte med en tomm ramme, som han bygde om golvet på. Ny ramme forran og ny ramme bak. Så da er det i praksis ikke mye golf igjen. Greit at du kan bruke den som eksempel på at en golf kan gå bra, men det er ikke noe godt eksempler hvis det bare er deler av karosset som kan bruke+ litt anner småtteri ;) Hadde noen brukt 3mill på å bygge en monsterlada med like lite Golf deler som dalbeck ville det bevist at Lada har et bra trimmingpotensiale og at den kunne kjøre ifra hvem som helst? ;) Golfen er bra bygge, men å si at golf er en superbra bil fordi at dalbeck sin golf kjører fra det meste. Det forstår jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider