Gå til innhold

Til fører av grønn audi A4 sedan...

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by pIMp

endel.. såvid jeg klarte å lese stod det at det begynte med en tomm ramme, som han bygde om golvet på. Ny ramme forran og ny ramme bak. Så da er det i praksis ikke mye golf igjen. Greit at du kan bruke den som eksempel på at en golf kan gå bra, men det er ikke noe godt eksempler hvis det bare er deler av karosset som kan bruke+ litt anner småtteri ;) Hadde noen brukt 3mill på å bygge en monsterlada med like lite Golf deler som dalbeck ville det bevist at Lada har et bra trimmingpotensiale og at den kunne kjøre ifra hvem som helst? ;) Golfen er bra bygge, men å si at golf er en superbra bil fordi at dalbeck sin golf kjører fra det meste. Det forstår jeg ikke :)

Kan du peke ut hvor jeg sa at golf er en superbra bil fordi dahlbeck sin kjører fra det meste? :)

Alt jeg har sagt er at en golf er ett helt greit utgangspunkt for å bygge noe bra. det trenger ikke være dahlbeck sin. trenger ikke være i nærheten engang. du kan ta en gti, trimme 1.8t'en til 250-300hk, sette på ett kurrant understell (justerbart kw f.eks), stive den opp litt og lempe på noen bremser - så har du en bra bil.

ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vagen

Kan du peke ut hvor jeg sa at golf er en superbra bil fordi dahlbeck sin kjører fra det meste? :)

Alt jeg har sagt er at en golf er ett helt greit utgangspunkt for å bygge noe bra. det trenger ikke være dahlbeck sin. trenger ikke være i nærheten engang. du kan ta en gti, trimme 1.8t'en til 250-300hk, sette på ett kurrant understell (justerbart kw f.eks), stive den opp litt og lempe på noen bremser - så har du en bra bil.

ok? :)

Det er noe annet. :) Du brukte golfen til dahlbeck som eksempel på at en golf kan bli racing bil. I tillegg mener du at det er en golf. Jeg lurte derfor på hvordan du kunne kalle den bilen en golf hvis den har så lite felles. Så sier du at den har mye felles og gir meg en link der det står at den har bare litt av ramma til felles. Det var det som var hele poenget mitt, at den har nesten ingen ting felles med en golf. Det var alt.. :) :) :) Om golf er en bra banebil eller ikke osv kan ikke jeg noe om ;)

Jeg må ikke ha den raskeste bilen og kjøre ifra alle for å føle meg vel, sånn som visse andre har behov for :) Ikke må jeg bruke hver eneste mulighet til å rakke ned på andre biler og fortelle hvor bra min bil er heller ;)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Det er noe annet. :) Du brukte golfen til dahlbeck som eksempel på at en golf kan bli racing bil. I tillegg mener du at det er en golf. Jeg lurte derfor på hvordan du kunne kalle den bilen en golf hvis den har så lite felles. Så sier du at den har mye felles og gir meg en link der det står at den har bare litt av ramma til felles. Det var det som var hele poenget mitt, at den har nesten ingen ting felles med en golf. Det var alt.. :) :) :) Om golf er en bra banebil eller ikke osv kan ikke jeg noe om ;)

Jeg må ikke ha den raskeste bilen og kjøre ifra alle for å føle meg vel, sånn som visse andre har behov for :) Ikke må jeg bruke hver eneste mulighet til å rakke ned på andre biler og fortelle hvor bra min bil er heller ;)

Kan kalle det en golf fordi det er en ombygget golf. Det er ikke en mercedes, det er ikke en nissan, det er ikke en ditt eller en datt -- det er en ombygd golf. samme hvor mye en vrir og vender på det, så er det en ombygd golf.

Og ikke mer dahlbeck golf nå. ikke heng deg opp i det :) var ment som *ETT* eksempel. hadde jeg vært helt fanatiker for golf og visst om alle råe som var bygd så skulle du fått hele lista. men vet

om han sin, mk2'en med quattro og 400hk, og så forøvrig en GTI til salgs i tyskland med effekt på den gode sia av 300hk.

POENGET, som vi har sklidd litt unna, var at jeg prøvde og forklare for mr."golf er en kjip familie bil som aldrig blir noen racer" at golf faktisk er ett helt greit utgangspunkt for å bygge noe som går litt.

og ikke bare går fort rett frem, men også klarer en sving eller to i litt mer enn 50km i timen.

Sånn. Nå skal jeg gå slenge hue i veggen hardt ett par ganger og love meg selv å aldrig nevne dahlbeck igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på dette panseret (se bilde), men de får det ikke inn før i juli (i usa), så da har jeg det ikke før august...litt sent...

Golf blir aldri noen racerbil? Syns jeg kan huske å ha sett en sort brei svensk golf. Dahl...dahlbeck? noe sånt? :)))

hvor mye må du gi for et slikt panser?hvorfor så lang leveringstid?

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kalle det en golf fordi det er en ombygget golf. Det er ikke en mercedes, det er ikke en nissan, det er ikke en ditt eller en datt -- det er en ombygd golf. samme hvor mye en vrir og vender på det, så er det en ombygd golf.

Vel... forskjellen på en ombygd golf, og en bygd golf er skremmende stor.. Det vil du finne ut av etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Ascona: Golf blir aldri noen race bil...? Hva er det for noe tull ?

Skal tro om ikke golf vant 24timers løpet på le-mans med en golf tdi... Foran et lass med bmw`er. :rolleyes:

Og nå snakker vi vel ikke lenger om en bil som kan sammenliknes med en produksjonsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK til han som kjørte en grønn audi a4 sedan i helga, som gjorde turen ifra våler (audi/vw treff'et) på lørdag en RASK og go tur! :)

(Ja, det var jeg som kjørte golf'en ja :))

:D

Type felger har du?

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider