Gå til innhold

Til fører av grønn audi A4 sedan...

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Ta det helt rolig, det skjer bare ikke.

Nå sporer jeg av litt her; Åssn går det med planene for nye vetten? er sugen på på å vite det.. hehe...

Tilbake til Topic igjen;

Vagen; Meget pen bruksbil du har her ;D Har selv to nye biler, en bruks-bil (2003 Yaris) og en lekebil... :D ('02 Liz Racetec)

Alt jeg sier er; det koster å være kar som skal ha ting for å tilfredstille kun seg selv... :D

Men Meget pen golf, og meget pen farge på den.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

700 dollar + ca 500 dollar i frakt. Tar ca 2 uker ifra de har det inne. Hvorfor? USA...langt unna :)

kan kanskje skaffe deg et til ca 5500.-

ca 10 dagers leveringstid.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke bilbytte foreløpig, så det blir heller modifikasjoner av den jeg allerede har..

Okay, kan jo bli bra det og, litt synd da, jeg som hadde gleda meg til å se gliset på ansiktet ditt etter ett pass med runder på banen.. hehe... (og muligens fått sitti på... hehe..)

Ikke mening å sopre av vagen... beklager så mye...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at jeg viser bilen min den tilliten jeg faktisk viser den. Jeg er vel faktisk litt for forsiktig med hvordan jeg stoler på den tror jeg.

Av erfaring vet jeg at Corvette duger sålenge veien er strøken.

Litt grus, et bananskall eller en liten hump kan fort føre til at snyteskaftet peker i den retning man kom fra, dessverre.

Du gjør nok klokt i å stole forsiktig på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Av erfaring vet jeg at Corvette duger sålenge veien er strøken.

Litt grus, et bananskall eller en liten hump kan fort føre til at snyteskaftet peker i den retning man kom fra, dessverre.

Du gjør nok klokt i å stole forsiktig på den.

Av erfaring vet jeg at det du skriver her er bare pisspreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 1 year later...

yodude

TAKK til han som kjørte en grønn audi a4 sedan i helga, som gjorde turen ifra våler (audi/vw treff'et) på lørdag en RASK og go tur! :)

(Ja, det var jeg som kjørte golf'en ja :))

:D

Sorry å dra fram en gammel tråd på denne måten...

Jeg er relativt ny på forumet men må nesten takke tilbake! Tør banne på det var meg i A4'n... Skulle rekke øl utsalget og komme meg til porsgrunn før VM kvalik kampen.. Tok deg igjen rett etter løten hvis jeg ikke husker feil og svingte av E6 til råholt.. rakk rema 5min før det stengte! ;) Fin tur det ja! :driving :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider