kjeltring Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1274031.ece Hehe, nå blir det vel snart skuddpremie på snøscootere, selv de av oss som kjører lovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 kjør rett over de eller stopp å grisebanke de så det blir en ekstra tur! mere provosert kan jeg ikke bli!!!!!!!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Møter ofte slike på vakt jeg, bare ignorer dem, og jobber videre:) Hadde nok bare gitt gass (di fleste flytter seg da, blir pissed, men flytter seg:boxers ) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Eg har ikkje tjukke blodårer nok for sånne folk. anger2 Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 makan til idioter. åffer i helvette kan ikke disse vestkants anorakk folka selv gå utenfor løypa og tråkke selv da. Måtte de knekke foten og daue alle sammen alene og forlatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Dette gir meg lyst til å sitere en sang fra et band som kaller seg "sie gubba" "D e mang som e forbannja på allj scooterkjøring, men om vintern ska dæm på hytta si dæm å. Tru du dæm går å vasse uti jupsnøn, langt i frå, for mett i scooterspore ska dæm gå" Det er et litt sånn "fæst på lokale" band fra trøndelag. Denne saken er jo helt på trynet!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Håpte at skiløpere generelt ikke var like forbanna idiot som de som er i lokalmiljøet her, men det kan se ut som det.... Ikke bli fornærma hvis noen av dere er skiløpere, er bare det at jeg TÅLER ikke skiløpere etter å ha blitt trakkassert i alle år av de mongoene her.. En gledens dag da jeg fikk bil og lappen, og kunne skremme de av veien på de derre rare små rulleskiene sine :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Dem merker åssen det er hvis noe skjer med dem engang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja det er itte kødd Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 En enkel måte å bli kvitt det på er vel å montere blålys/sirene på scooterne.Burde ikke være noe problem med det. Alle de som leker "sivilpoliti" i løypene skulle fått seg en smekk for å hindre utrykning, men det blir vel værre å håndheve. Tror de føler seg skikkelig dumme hvis de finner ut hvem de prøver å hindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg