Gå til innhold

stoppa av snuten, hva nå?

Ranger emnet

chspt

Anbefalte innlegg

Hei, ble nettopp ståppa av politiet, lå i verste fall 90 i 50son.. men da jeg ble stoppet ga han meg en gjennomgåelse om at han kunne ta lappen min hvis han mente jeg var uegnet til og kjøre, SÅ spør han om jeg har kjørt for fort tiligere, ja sier jeg.. hvor fort? husker ikke sier jeg.. så sier han: skal bare skjekke dette opp, kåmmer så tillbake.. spør om han har strekt meg bra nå? ja svarer jeg, har du lært? ja sier jeg.. så fikk jeg vognkort og førerkort tillbake, og så sier han og nå kjører du forsiktig.. så sier han till slutt, har strekt deg for et parr tusen og vell så det.. får jeg da bot i posten?:S

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm.. for jeg gassa på en liten stund, og var oppi 90.. så bremset jeg rolig ned.. ser en bil på bakketåppen bak meg, tenker ikke noe over det, kjører så opp i et bolig felt.. med masse biler rundt omkring (sikkert vanskelig og få måling?) gassa på bortåver pga bilen lå helt i ræva mi (visste ikke det var Politi..) så ser jeg det er politi og bremser hardt ned å triller svakt helt till jeg ser blålysa..

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde for lengst mista lappen hvis du hadde 90 i 50sone. Hvis du hadde fått bot hadde du måtte skrivi under og godtatt det. (Prater av erfaring) happyhappy Så det virker som du slapp unna alt gitt. Ikke dårlig

Får for all del håpe du har rett:(

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tolker det som at "strekt" er at han har kjefta.. han har mao kjefta på deg for etpar tusen, sånn at du slipper å sponse statskassa;) Gratulerer, han skulle sikkert snart slutte på jobb, og orka ikke styre med mer papirarbeid rett før han skulle hjem. Eller noe helt annet. Du slipper ihvertfall unna:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ble nettopp ståppa av politiet, lå i verste fall 90 i 50son.. men da jeg ble stoppet ga han meg en gjennomgåelse om at han kunne ta lappen min hvis han mente jeg var uegnet til og kjøre, SÅ spør han om jeg har kjørt for fort tiligere, ja sier jeg.. hvor fort? husker ikke sier jeg.. så sier han: skal bare skjekke dette opp, kåmmer så tillbake.. spør om han har strekt meg bra nå? ja svarer jeg, har du lært? ja sier jeg.. så fikk jeg vognkort og førerkort tillbake, og så sier han og nå kjører du forsiktig.. så sier han till slutt, har strekt deg for et parr tusen og vell så det.. får jeg da bot i posten?:S

Lappen er nok trygg når de ikke beslagla den på stedet, det kan tenkes du mottar et forelegg i posten senere, selv om jeg tviler på det.

Det virker mest som om polti bare ønsket å skremme litt.

By the way, det skulle ikke tilfeldigvis være denne karen som stoppet deg? :op

einarholandupsjef1940g6kg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble stoppet for å har "skrenset" som de kalte det så fint, men la jeg la den litte brei i byen og fikk snuten med lys å greier etter meg. De stoppet meg og jeg fikk beskjed om å dra hjem, ikke kjøre min bil mer i kveld og at jeg ikke skulle kjøre noe som helst resten av dagen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider