Velibra Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 har kjørt fra ålesund til tr.heim idag....på påsketur...skuffende lite råne biler å ser ute på vegene!!! kjører selv en audi a4 men skall råne meir rundt i tr.heim i morga og håper på å se litt meir interisangt...og kansje tilog med ta noen bilder og legge inn.... Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Bare vent til helgene du.. Nå er det påske, og da er folk på flesktur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Noa må arbe også vettu, så jeg er enig med Hovin: vent til det er påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ja ser ut som du ikke er en av dem hvertfall Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe,påske ferie no!! :P Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Huh? Dro du ikke innom sentrum? Var jo masse biler ute igår... Når det er fjortiss party i byen skal jeg love deg de kommer ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 var nå ute å testa sommerdekkene en tur i gårkveld jeg.. Jaggu gikk det finfint å dra donuts på tørra i år og...:) Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Quattro Competition: Har du bilde av bilen din? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Quattro comp sin er vel moderat? Styla, syns den er kul jeg :) Går vel noe sykt og har jeg hørt rykter om, Ta deg en tur til stjørdal, der er det litt miljø :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Bitches skal da ut i løpet av uken, bare vent til da du;) da er det liv... :thumb Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe,jammen er nå ik gidd å sitte her heilt til helga å vente..hehe;P noen plass her de sjer i kveld? hadde tenkt mej en tur ut på byn...har fresten råna litt idag..men ser ik så masse kult...våre på sjølvasken på reinbil og vaska oxo....steik så fort kronene rulla her i forhold til heime i herøy!! Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hehe. Dra deg inn til byen ikveld velibra. Er jo påske, folk råner. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Går vel noe sykt og har jeg hørt rykter om, Hvis det er den jeg tror det er kan jeg skrive under på at den gjør det. Han leika med meg opp oksta`n for en liten tid tilbake.. Like før jeg satt meg ned og grein Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 å...ja har nettopp vært der...men skall inn senere oxo... Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 kom til vika! PLAG DE STAKKARSLIGE RÅNERNE HER!! Still dere på shell! Skru opp ALT av anlegg! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg