Gå til innhold

dårli me rånebiler!!

Ranger emnet

Velibra

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et par dårlige, vet ikke hvordan man legger inn dem her... Rød Audi 80/S2 sedan med sølvskrift, Ikkeno spesielt styla, men ombyggd til komplett Rs2 optikk...:)

¨ja fin bil du hadde!!;) du forsvant så fort att ej rakk ik ta noe bilde av den helder..hehe,veit ik om du la merke til att vi kjørte side om side????;P

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par dårlige, vet ikke hvordan man legger inn dem her... Rød Audi 80/S2 sedan med sølvskrift, Ikkeno spesielt styla, men ombyggd til komplett Rs2 optikk...:)

Var sjåfør på han som starta tråden her i kveld, går ut ifra at det var deg vi møtte i krysset ved teateret?

Var ikke deg politiet var ute etter vel?

EDIT: Haha, oppdaga ikke at han som har bilen skrev før meg :P

1990 Vectra 2000 16v Turbo

1986 BMW E-30 325i

...motorer uten turbo suger...

...bokstavelig talt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo..

Skjønnte at det måtte være dere ja, kjennte igjen bilen fra bildet her.. Artig det! Ble rimelig kald når jeg så blålysa i speilet ja, men pusta letta ut da de bare passerte..

Ibanez:

Det var sikkert meg da ja.. er ikke så veldig vanskelig å be når det kommer andre likesinnede opp på siden av meg:)

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemme d.. husker ikke å ha sett deg.. va sikkert et øyeblikk med lite inspirasjon til meg.. vanligvis er det jeg som hilser etter veiene og eneste jeg ser tilbake er et spørsmålstegn som farer forbi? "e d kontroll eller kjent æ han der da tru?"

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider