Gå til innhold

fine 15" alufelger med gode dekk selges

Ranger emnet

cRxXx

Anbefalte innlegg

jeg har 2 sett sommerhjul som skal selges, og her er det fineste settet.. De passer perfekt til civic, og sikkert mange andre biler (les: bmw, vw, opel+++)..

Felger: SMC (tyskt merke), 7.25" bredde, 15" diameter, ET (innpress) 42, 4x100 bolt sirkel... to av felgene har vært litt kantkjørt, men til og være brukte felger ser de VELDIG bra ut. De som er kantkjørt ser du på bilde 42 og 43....

Dekk: Tornado Ceta 195\50-15. Alle dekkene har ca 5mm mønster igjen. Nye dekk har vell ca 7-7.5mm mønsterdybde, også er det vell 1.5mm som er grensen for hva som er lov og kjøre på.

Hjulene står nå i Tronheim..

her kan jeg nås:

mail\msn: kknyborg@hotmail.com

tlf: 91108855

pris: 3000,-

bilder:

Bilde046.jpg

Bilde045.jpg

Bilde044.jpg

Bilde043.jpg

Bilde042.jpg

Bilde041.jpg

Bilde040.jpg

Bilde039.jpg

Bilde038.jpg

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett nr.2 er og til salgs nå:

Bruker de nå på civicen og de passer helt perfekt til den, jeg har tidligere brukt de på min 81mod jetta, og han jeg kjøpte de av hadde de på en bmw 325iX (4x4).... Passer mange andre biler og...

Felger: RW High Tech 2, 7x15 et38 (et38 er gennialt innpress på civic siden de bygger ut litt), og 4x100 boltsirkel. Utsende messig ser de ikke særlig bra ut (se bilder), men det er ikke noe ubalanse i de..

Dekk: Barum Bravuris 195\50-15. Dekkene er nesten ikke brukt og alle har ca 7mm mønster dybde..

Hjulene står for øyeblikket på civicen min som går i trondheim..

pris: 3000,-

bilder:

Bilde5.jpg

Bilde7.jpg

Bilde6.jpg

Bilde4.jpg

Bilde3.jpg

Bilde2.jpg

Bilde1.jpg

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...