Eaglehrt Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg tror det er skuddpremie på slike fram med hagla gutter! :P Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det der var et latterlig utsagn, bare så det er sagt. Fatter ikke at det går an å bli så teit som deg.. Og det sier jeg ikke fordi at jeg kjører 240.. Syns bare det blir for latterlig og si slikt[/quote hehe. det værste er at det stemmer også!! ikke at det er "dere" her på forumet osv, men vet om enkelte jeg og..m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg kjører 240 selv og kan da tillate meg selv å si meg ganske så enig, hehe. Noen har litt spesiell smak for smarte løsninger og styling triks ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg