Gå til innhold

Hvor mange av dere har mista dama pga bilen?

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et kvinnfolk som er ute av stand til å ta meg for den jeg er og heller bedømmer meg etter bilen jeg (ikke) kjører kan jeg ikke forestille meg er verdt å samle på. Tilbake i haugen med de andre overfladiske skliene. På den annen side; er man i et forhold og konsekvent nedprioritérer og ignorérer dama til fordel for bilen er det kanskje best man heller får gå hver sin vei eller at dama på forhånd er klinkende klar over hva det er slags forhold hun er i ferd med å inngå.

EDIT:

Damer kommer og går og er 14 på dusinet. Biler kan ei liknes med noen dame, i og med at det er ens egen drøm man bygger opp med sine egne hender, vis a vis, en hobby; en besettelse; en måte for seg selv å heve seg over de ikke-troende; et barn man former i sitt eget bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe som passer ganske godt her.

Jeg bor hjemme ennå, men vi har ganske stor garasje, og jeg bor faktisk i toppetasjen på garasjen.

Den er utstyrt som et vanlig hus, og er en god del større enn en "vanlig" hybel.

Så jeg bor bokstavlig talt i garasjen og sover faktisk i samme bygg som 3biler og 2 motorsykler, og en hel del med verktøy.

Jeg knuller og skrur i samme bygg, slå den da dere.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det samme probelmet tidligere... man jeg har bare lært meg å stritte i mot å heller prate om hva hun bruker penger på...

dama mi driver med hest. å så spurte jeg om jeg skulle selge den ene bilen å kjøpe en hest.. da kom bare di øya... som om hun så en håp om å få en bra hest... men når jeg skjønte at du virkelig kan få en hest for 150000kr. da ble det til at det ganske enkelt ikke skjer....

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke problemet.....

bare å gjøre det klinkende klart for dama at hoppyen din er en lidenskap for deg, og hobbyen er...? nettopp, bilen. put up, or shut up!

begynner hu å skape seg, så bare stå fast på prinsippene dine.

Om det vanker barn og hus/gjeld, så seff. vær litt mer rund i kantene, du betaler lån, mat, og diversa så familien har det bra, du har jo tross alt noen som er avhengig av deg økonomisk. men de tussingene du har til overs, er dine, og går til det du vil, end of story.

dama di puler deg i ræva hele tiden, i form av:

du legger endelig merke til en forandring...

"hey, ny bukse"?

hu: "neinei, den har jeg hatt leeeenge den....." halvparten av gangene er det bare piss, den er spell ny, og hu drar en liten hvit en.

Åpner du skapet hennes, finner du et lass klær med merkelappen på...2000 spenn for ei bukse?!?!??!?!?!?!?!??!!?!??!...stikker du ut på badet, vil du finne at sminkeskapet er fullt av alskens faenskap de døtter i trynet.... 250 spenn for en maskara? HVA FAEN??!?!?!??!

klager hun på at du handler til bil, åpner du skapet og påpeker alle de NYE UBRUKTE klærene hun bare mååååtteeee ha for de var på salg, og at du gjerne kan regne over det også....

klager hun på at du har kjøpt ny motor til bilen, så maser hu over at hu IKKE har noe å ha på seg når dere skal ut på lørdagen, så er følgende setning og handling den du må prøve:

"ingenting å ha på deg? GREIT, men da gjør vi følgende....*du henter søpleposer* da tar vi alle disse ubrukelige klærne som ligger her, og trer i bosset, slik at vi kan få litt plass til alt dette nye du handler i øst og vest...."

jeg skal love deg det blir baluba, men stormen roer seg ganske fort, og handling er alltid bedre enn ord.

rett og slett... KISS! Keep It Simple, Stupid!

Vær konsekvent, fast, bestemt og rettferdig, enkle meldinger som IKKE kan feiltolkes/tolkes på flere måter, så tar hu poenget ganske fort..!

Jeg elsker jenta mi over allt på jord(ja faktisk :) ), men hobbyen min kødder hu ikke med...!

og ja, dette er selvopplevd...! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama di puler deg i ræva hele tiden, i form av:

du legger endelig merke til en forandring...

"hey, ny bukse"?

hu: "neinei, den har jeg hatt leeeenge den....." halvparten av gangene er det bare piss, den er spell ny, og hu drar en liten hvit en.

Åpner du skapet hennes, finner du et lass klær med merkelappen på...2000 spenn for ei bukse?!?!??!?!?!?!?!??!!?!??!...stikker du ut på badet, vil du finne at sminkeskapet er fullt av alskens faenskap de døtter i trynet.... 250 spenn for en maskara? HVA FAEN??!?!?!??!

klager hun på at du handler til bil, åpner du skapet og påpeker alle de NYE UBRUKTE klærene hun bare mååååtteeee ha for de var på salg, og at du gjerne kan regne over det også....

Damer som ljuger over en lav sko er vel ikke akkurat noe å samle på.....

Og det de bruker penger på er ting som skal få dem til å se "penere" ut, noe som ikke er negativt for oss?

Skal menn gjøre det samme må de fort svi av 3-400.000 på en Porsche cab :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider