Gå til innhold

Hvor mange av dere har mista dama pga bilen?

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

(Har de helt fin, er jo singel nå :) )

Hehe.. har det helt fint nå ja.. Tror vi gutta har det greiest som single egentlig. Jenter stjeler en del av fritiden, uten at man selv merker det. Skal jeg finne meg ei kjæreste igjen så må hu nødt å like å drive med bil.. og må ha lappen.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. har det helt fint nå ja.. Tror vi gutta har det greiest som single egentlig. Jenter stjeler en del av fritiden, uten at man selv merker det. Skal jeg finne meg ei kjæreste igjen så må hu nødt å like å drive med bil.. og må ha lappen.

Min har hatt lappen i to år..men nekter å kjøre...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som liker biler på et høyere stadie enn "Jaok, 406 Coupèen ER fin", eller jenter som liker Porsche 911 fordi den er et sportsbilikon (Jenter flest synes 911 er nasty), eller som faktisk skrur på bil selv, har jeg absolutt aldri likt. Det blir litt for.. traktor for min smak. Jeg liker at jenter er feminine og skitne fingre og skiftnøkler synes jeg ikke er spesiellt feminint.

Jeg har sans for konseptet å "utfylle hverandre", så jeg foretrekker at dama ikke har samme interesser som meg. Er ikke noe problem at jeg kan gjøre det som interesserer meg en kveld, så får ho gjøre det ho har mest lyst til. Konseptet funker bra, vi har vært ilag i 6 år nå...

Om dere vil ha ei dame som turbokonverterer bilen deres så tror jeg heller dere skal bli ilag med en kompis...

Helt enig med deg.. Er forsåvidt ikke vits å fylle ut noe mer, da du sa det meste jeg mener også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har interessen, men kan fort bli kjedelig når det blir alt for teknisk. Men hun spør og liker å få vite hva det er vi egentlig snakker om.

Monterte biljardbord i hallen for en uke siden, så nå har hun og veninna noe å gjøre;)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot, men søstera mi skifta støtdempere på bilen min her om dagen, og hu har aldri skrudd før.. hehe... Det gikk dritbra, sitter der enda iallfall..

Eller de som bor og jobber på Svalbard kanskje?? :D

Mvh

Btw, dattra (hu eldste, seff.) di var like pen som evoen.. mulig det er litt på kanten og si men er jo snillt ment! Får håpe hu får like dilla som deg, men det ska vel lite til når det er Evo som er familieracern :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot, men søstera mi skifta støtdempere på bilen min her om dagen, og hu har aldri skrudd før.. hehe... Det gikk dritbra, sitter der enda iallfall..

Btw, dattra (hu eldste, seff.) di var like pen som evoen.. mulig det er litt på kanten og si men er jo snillt ment! Får håpe hu får like dilla som deg, men det ska vel lite til når det er Evo som er familieracern :D

Hu liker evo'n veldig godt, men er nok for ung til å kjøre den enda. Men øvelsekjøring blir det vel muligheter for :D

Btw så har hun kjæreste.. så beklager ;)

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enda mer OT, hvordan bil kjører du nå?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her på forumet..

Jeg pleier å mekke på jobben, da jeg jobber/jobbet i en hotell garasje..

Ene x'en min spurte jo om hun kunne få være med når jeg skulle drive med bilen (har ikke peil på motor, så her er det anlegg det går i)

Hun var med å strakk kabler, hentet verktøy til meg og var skikkelig med..

Det var jo litt morsomt.. Selv om jeg sa at jeg bare skulle holde på i 4-5 timer, men det ble nærmere 12, så klaget ikke hu.. Ble tilogmed dagen etter oxo.. Hehe..

Så ja til damer som ikke klager..

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Ei jeg var sammen med hata BMW'n min... :P for det meste pga merket. Men for det andre så var det en del irritasjonsmomenter angående bilen. På tomgang hoppa den ned til 400 rpm annenhvert sekund for å nevne noe. Altfor sorte bakruter. "teit" styling som gikk for langt ned.. og frontfanger knakk i midten på en hump i sentrum.. når hun kjørte. Eksosen rusta av under bilen. Bakfangern klarte stefaren min å dulte borti så den hang til slutt i myk vindus-kit som smelta i sola. Instrument-nåler hoppa opp og ned. Gasspedalen hang seg litt opp av og til. hehe. utrolig hvor mye drit det kunne bli med en så til å begynne med så fin bil.

HUSK DETTE karer..

Ikke selg bilen pga dama!! Før eller siden blir det slutt, og så angrer du RÆVA av deg etterpå.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider