hazzie88 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Vi planlegger en guttetur over fjellet men han har lagt sommerdekka på sin Audi a4. Skal kjøre fra Haugesund til Skien ca, og lurer på om det vil gå sånn ca bra over fjellet. Sommerdekk+fjelle=smell? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 det kan fortsatt komme snø, og kan være glatt om kvelden. Men vet ikke hvordan været er i området så kan ikke uttale meg om akkurat det. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ta med deg ett par sokker eller kjettinger da :D kjettingene skn fort skrable opp felgene men sokkene gjør ikke det :D lette og få på er dem også. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 skal dere kjøre kveldstid hadde jeg helt klart lagt om til vinterdekk igjen Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Sjekk vegmeldingene på http://www.vegvesen.no Det meste går bra bare dere tar det pent. Men ville kanskje ikke kjørt på natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det blir om dagen fram og kveld mot midnatt på reisen tilbake. Vi har fått lagt over til piggdekk nå, så regner med det går fint! Men siden vi skal til Danmark er jeg usikker på om det er lov å kjøre piggdekk så seint på året? Trenger svar litt kjapt! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Danmark: Tillatt med piggdekk fra 01.11. - til 15.04. Alle hjul må i så fall være pigget. Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg