X-treme Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Sitter å lurer på om jeg skal sette i ei 5 trinns Senator kasse, men da vil girstanga komme lengre bak. Åssen har dere med 5 trinns gjort det?? Flytta bak midtkonsollen, eller bytta interiør?? Bilder hadde vært fint, som forslag;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Kappa til hull lenger bak. Samme med midtkonsollen. Sagde til ei treplate, trekte den med svart stoff og festa over hullet i midtkonsollen. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Takker;) ...Men fikk et tips i går. Skjær ut der girstanga skal stå, og videre opp til der girstanga står allerede. Så snur man bare plata, og man slipper all jallamekk;) Virka ganske lett, for de som forsto det da:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Husk å legg ut et bilde når du har fått gjort det ferdig.:D Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 kan du ikke bruke konsoll fra manta? tro æ har et liggende. Der står jo stanga lenger bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 kan du ikke bruke konsoll fra manta? tro æ har et liggende. Der står jo stanga lenger bak. Går, men på senator er spaken ennå lengre bak igjen. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Husk å legg ut et bilde når du har fått gjort det ferdig.:D Takker for tipset;) Bilder kommer når jeg får karret meg til å sette igang:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg