Gå til innhold

forslag til bl med rallystil

Ranger emnet

xanakor

Anbefalte innlegg

skal ha meg prosjekt nå, å da tenkte jeg å skaffe meg en bil som jeg skal kjøre rallystil på, med feite skvettlapper og det som hører til..

ettersom dette skal være et prosjekt må prisen ikke overstige 10000 helst.

alle forslag taes imot med stor takk, men ettersom jeg har hatt volvo så hadde det kanskje vært greit å prøvd noe annet, men som sagt alle tips mottas!

vær så snill å ta dette seriøst å ikke tro at jeg bare er en posør som ikke kommer til å gjøre noe utav dette. det har jeg opplevd noen ganger før hær! det som skjer det skjer å ting kan komme i veien slik at prosjekt ikke blir gjennomført, men jeg gjør alt i min makt for å få til dette prosjektet å skal gjøre mitt beste på å finne bil i løpet av sommeren.

mvh

stian grønvoll

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 99? eller 96 eller 95 ellerno sånt? De har etpar gamle monte carlo-modeller som kanskje kan være av interesse. 170 hk i en totakter/v4 er visst ikke umulig å oppnå, og da har man god (veldig) gammel rallybil:)

edit: litt bilder:

rac_rally_1974_large.jpg

nro01.jpg

96_v4-rally-car_1.jpg

Ellers er vel Amazon ganske velkjent i rallykretser..:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig, det må bare bli en Volvo 240 (i den prisklassen)

240 er fortsatt værst i nasjonal rally, supernasjonal rallycross, ellers så er jo en BMW M3 E30 grei men det blir jo en del dyrere, men i de fleste tilfeller så knuser 240'n M3'n he-he. (Nå liker jeg Volvo best da i rallysammenheng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke vanskelig..

Mazda 323 GTR

Subaru Impreza STI

Mitzu Evo haha

Golf 1 og 2 kan se fete ut

Delta Integrale

Audi S1

Skaffer du de i prisklassen til xanakor, så kjøper jeg tvert en eller flere av hver!! (utenom golf seff)

Peugeot 205 er en billig bil brukt mye i rally.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider