Gå til innhold

190E subber.

high octane

Anbefalte innlegg

Som tittel på tråden sier, subber 190`n min forran.

Den subbet ikke før EU kontrollen, men da hadde jeg gummiklosser forran.

Er dette en god løsning, og jeg vet ikke hvor man skaffer disse klossene.

Hva kan jeg ellers gjøre for å få den til å slutte å subbe?

Det står lersjøfors senkesett på den, men jeg har en sterk mistanke om at forrige eier har kappet litt på dem.

Man skal kunne telle 10 "spiraler" hvis dere skjønner hva jeg mener, men jeg teller bare lit mer enn 9.

Hjelp meg en eller annen.:hvaskjera

Lurer også på hva jeg kan gjøre med den originale grillen på w201, den er så stygg.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke puter har du på fjærene??

å ikke minst dekk dim og innpress:P

det har litt å si.

grill kan du kjøpe på http://www.luxusline.no eller ringe han.

avantgardegrill. den er rå:D

Vet ikke hvilke puter jeg har, men den er veldig stiv,går nesten ikke ned i det hele tatt når man setter seg inn i den.

Tror dekket kommer borti i framkant av skjermen, kan ta bilder av "problemet" mtt i morgen.

Har ikke eid bilen veldig lenge.

Kjører på originale 185/60/R15 sko.

Er egentlig ikke plagsomt mye subbing, men jeg går og tenker på lit større felger og det kan by på problemer.

Jeg vil jo ikke ha en bil som subber.

Kan legge til at alt av dempere og fjærer er helt nytt.

Hva med å fjerne listene i grillen og lakkere plastikken svart i første omgang?(short me cash for tia)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke puter jeg har, men den er veldig stiv,går nesten ikke ned i det hele tatt når man setter seg inn i den.

Tror dekket kommer borti i framkant av skjermen, kan ta bilder av "problemet" mtt i morgen.

Har ikke eid bilen veldig lenge.

Kjører på originale 185/60/R15 sko.

Er egentlig ikke plagsomt mye subbing, men jeg går og tenker på lit større felger og det kan by på problemer.

Jeg vil jo ikke ha en bil som subber.

Kan legge til at alt av dempere og fjærer er helt nytt.

Hva med å fjerne listene i grillen og lakkere plastikken svart i første omgang?(short me cash for tia)

Om du skal ha grill, så kjøp hos Hauk. De har den fineste grillen. Ellers kan du ta ut innmaten, og lakke den sort, det ser veldig mye bredre ut.

Hvor tar dekket i? Litt vesentlig å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider