Reset Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jeg har kobla opp ny cd spiller i bilen no! kobla opp og prøvde.. ble skraping i høgtalerne.. men klarte og stille inn slik at det ble bra! :) men, så kobla jeg til forsterkeren, og det ble noe dunking i subben!! :S det ble sånn, dunk, dunk, dunk ,dunk.. hele tiden, ca annakvart sekund!! så drog jeg ut signal kabelen, og det ble stilt!! er det noen som har vært borti det før? noen som vet hva det er? si ifra til meg... jeg er så klar at jeg kan spy :puke mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 ingen som kan hjelpe meg? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 prøvd med en annen spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 nei, men det er litt kjedelig viss den jeg nettopp har kjøpt er fucked!! er det evt dyrt og reparere dette om det er spilleren som har blitt kokko? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Garanti? Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 fikk samme problem med en RF spiller jeg hadde. gikk til butikken og byttet den i en panasonic. ikke hatt problemer med det siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 vet ikke om det er garanti på den.. :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 det er garanti på alle ny-kjøpte varer MED kvittering! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 jeg prøvde og koble litt annaledes no.. da ble den "sugd" inn i kassa, og spratt ut igjenn!!! hva faen kan det vare? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 jeg prøvde og koble litt annaledes no.. da ble den "sugd" inn i kassa, og spratt ut igjenn!!! hva faen kan det vare? hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 hhmmm, fint om du forteller hvilken cd spiller er det, og hvilken amp også... skal vi kunne hjelpe deg krever at du må gi bedre info om produktene du bruker. kan faktisk være også dårlig jording på ampen... isden den prøver å slå seg på og når pwm´en begynner å dra litt strøm slår seg av med den "periodiske" dunken... og ditto ang at elementen trekkes innover (gjør nok det omvendte om du snur polariteten på elementen) da pwm lever en kort spennings puls før beksytelses kretser treer inn og slår den av igjen... -tenkte i farta og første som slår meg inn..... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg