TSTUNING Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Har du en liten logodesigner i deg? Da har du nå muligheten til å designe vår logo, og vinne et gavekort på inntil 3000 kr fra oss i Tstuning. Vi er ute etter en logo som kan referere til det vi driver med, som er enkel å lage i bildekor, på bannere og som vekker oppsikt. Det er viktig at logoen ikke blir en ”kopi” av en logo som allerede finnes! Logoen skal kun innholde ”TSTUNING”, men dere kan komme med eksempler i både store og små bokstaver. Vi lar denne konkurransen gå frem til 20.04.06, men den kan bli avbrutt før denne datoen hvis vi finner en god logo! Det haster VELDIG for oss å få dette i orden! :) Hvis du designer en hel logo som blir brukt av oss, får du et gavekort på 3000 kr som kan benyttes på varer som vi selger. Hvis vi kun bruker deler av logoen, vil størrelsen på premien bli vurdert i ettertid. For mer informasjon om oss, og hva vi driver med, ta en titt på vår nettside: http://www.tstuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Kristian Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Vel. her er mitt første forsøk.. var ikke det beste siden TSTUNING ikke ble mest exponert, men det var i midten så. hehe men jeg kommer tilbake :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 mitt bidrag: kan lage bedere, fordi brukte ikke alt for lang tid på den(10min.) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Testa å lage en logo utifra den orginale tstuning logon.. Mulig æ prøve å modifisere litt så man ser litt mer ka som står. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Skal se på dette i kveld og se om jeg kan få laget ett par eksemplarer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Blablabla Hvor stor skal den være? Vektor? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSTUNING Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Takk for forslagene hittil, men dere må huske på at det ikke må være for mye farger, pågrunn av at det skal være mulig å trykke på bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSTUNING Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Greit å lage den orginale i så høy oppløsning som mulig og heller legge ut en mini versjon av bilde på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Takk for forslagene hittil, men dere må huske på at det ikke må være for mye farger, pågrunn av at det skal være mulig å trykke på bil. PM:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 denne likte jeg ganske godt Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hvordan legger man ut bilder på forumet? :op Hvis ikke det går ann sende det rett til tstuning? mvh. Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joaquin90 Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Eg prøvde meg Siter "The fear is in the eye of the beholder" (don`t let it be you) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 kjapp en :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 her har jeg årna ..synes denne var fin!!m'm bildet ser litt slaskette ut men det er for det er mindre ennn det egentlig skal være! Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg