Odd Arve Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Trenger noen som kan ta grunnarbeid + lakkering på min volvo 242 75 modell.Helst på sunnmøre eller i møre og romsdal generelt.Noen som vet om noen som kan gjør det billig(helst svart)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Trenger noen som kan ta grunnarbeid + lakkering på min volvo 242 75 modell.Helst på sunnmøre eller i møre og romsdal generelt.Noen som vet om noen som kan gjør det billig(helst svart)? komm til hareid... så stikker du på verkstede ved statoll å spør etter (navne tar vi på pm) han lakkerer svart med goe resultater... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 nåja....han er ikkje altfor intressert i grunnarbeid....Tvila på han vil ta på seg en slik jobb...etter å ha snakka med han på laurdag so... Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg søker akkurat det samme, bare i telemark.. Noen som har peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg