Anders- Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Fy for ett monster, gromt! Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 hehe, trukke du skal kappe så mange runder på fjærene, for den eksosen var vel den høyeste jeg har sett;) Hvorfor ike sette på en enkelt 4" potte til slutt? Ser gromt ut det og ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 såg litt rart ut. :P men låt rabarbara.... :D Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 syntes det så stygt ut jeg da. men er opp til deg selv og ha det slikt ;) lyden er jo flott uansett :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ble ikke helt fornøyd selv heller, lurer på å fjerne hele reservehjulbrønnen i midten for så å legge pottene flatt under der. Kunne tenke meg litt mere demping men det er ikke plass til mere enn 4 potter under der :confused: Er noen små hull i brønnen som må fikses uansett :) Lakka allt sort der i sted og monterte 4,5" eksos-stuss Fint føre ute til turboen nå, men ikke til V8'ern :confused: Spant jo bare ut alle gir på våt vei :m'm: Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 prøv heller og få til noe slikt som på min: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 volvo240v8: Får du ikke mye resonans inne i bilen med den løsningen der? Bør vel kansje ha på noen stusser som sender eksos og lyd ut bak bilen? Ikke at jeg vet, bare lurer jeg :m'm: Siter Kai V BMWCCN #2244 Styremedlem BMWCCN M&R 2F2F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 tok av dem under bildet så han skulle se hvordan det satt. har bare satt på 2 60graders bend så jeg ikke smelter bakfanger helt ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hehe.. Ok My bad :D Siter Kai V BMWCCN #2244 Styremedlem BMWCCN M&R 2F2F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Det beste hadde vel vert noe ala dette som på tidligere V8 volvo jeg hadde :) Er jo en veldig dyp reservehjulbrønn bak på 7 serien som er i veien for 2 x 2,5" Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Chevolvo: det er ikke sikkert at du trenger så mye potter, hvis du kobler sammen eksosrørene så langt fram som mulig, så demper du mye av lyden. I nyeste amcar-bladet er det et godt bilde av en slik løsning i artikkelen om den gule Mustangen til Jørgen Skaug fra brumunddal (side 12). Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Har noen meter rør til overs så det er verdt et forsøk :) Ut og kjøpe amcar ;) Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er nr 1 2008, med en svart bil utapå Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Kan nok bli trangt å få inn et slikt kryss hos meg, er 3 cm mellom røra langs bilen Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hensikten med krysset er å få eksospulsenen til å "knuse" hverandre, og gi en lavere lyd. siden du allerede har rørene rimelig nære hverandre, vil du jo ikke trenge et så stort kryss. :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.