Gå til innhold

Volvo 244r4 burning WITHOUT baguette

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

De som har sett han, har vel sikkert sett DaBitcher sin tåpelige "Volvo 242r6 burning baguette" så måtte jo mekke en som "toppa" den, her er det en Ribba 244 med 100% sperre bak! yummy

http://www.firmasider.org/244r4_burning-kenito.avi

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenito: nice nice =) blir mer moro to come! ;) vi får fikse et skikkelig kamera neste gang. Den 244en der spinner fint den. Trenger nok ikkeno truetrac for å gjørra sånt den :D ESAB ftw.

Hva om vi mekker no filmer når vi skal opp neste helg?

haha. DaButcher: ikke bli så sinna da :P du må jo forstå at du blir kødda med når du lager sånne filmer. heheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nice.. Hadde det vært litt bedre kvalitet så hadde det vært bra. Men jeg må si det var litt mer underholdningsverdi i denne filmen vs DaButcher sin.

Brukte mobilen til å filme med, er ikke rart det blir dårlig kvalitet, skal bruke bedre kamera neste gang :)

kenshitto: dette var like underholdende som innsiden av en hundepose.

Synd den ikke falt i smak, du får burne over flere baguetter du da, siden du synes det er så mye bedre :)

det sier vel egentlig sitt når det var 10000 ganger med underholdene en børning over en baguett

My point exactly :)

Kenito: nice nice =) blir mer moro to come! vi får fikse et skikkelig kamera neste gang. Den 244en der spinner fint den. Trenger nok ikkeno truetrac for å gjørra sånt den ESAB ftw.

Hva om vi mekker no filmer når vi skal opp neste helg?

haha. DaButcher: ikke bli så sinna da :P du må jo forstå at du blir kødda med når du lager sånne filmer. heheh.

Seff, må mekke mer svidd gummi! Du har jo noen dekk som kan burnes opp du nå hehe. DaButcher kan ikke være gammle karen nei, men skjønner at han blir grinete, det hadde jeg også blitt om jeg måtte kjøre med automat! fatality

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher kan ikke være gammle karen nei, men skjønner at han blir grinete, det hadde jeg også blitt om jeg måtte kjøre med automat! fatality

Vel, har dere ikke matte på Hvam VGS?

Du er 18 år, jeg er snart 24.

Om du skal disse meg for at jeg kjører automat, må du lengre ut på landet enn Hvam ,og, og, og.

Vel, for å forsvare min baguettefilm:

Jeg fikk baguetten av noen damer på jobben og jeg hadde ikke lyst på baguette.

Prøvde å pushe den over på v940r6, men han ville heller ikke ha.

Dagen etterpå, var jo baguetten en dag gammel og derfor uspiselig (tørt brød). Løsningen var derfor å burne over den.

Greit nok, det er ikke verdens mest "ville" burnout, men, ja..

Det var en gøy avsluttning på dagen.

http://www.thewho.org/austral/clear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kenneth, og går GK Naturbruk På Hvam vgs.

Jeg virker kanskje ikke å være typen som går Naturbruk, og det er jeg ikke heller hehe.

Neste år skal jeg gå IKT driftsfag og derreter VK2 Allmenfaglig påbygging,

og etter det igjen på høgskolen og ta sosial fag.

Jeg driver noe med data, hører så og si altid på musikk, band som Freedom Call og DragonForce.

Er det noe jeg liker veldig godt er det å kjøre moped, eller bil.

Men en vær sjangse jeg får er jeg sammen med kjæresten min Kristine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kenneth, og går GK Naturbruk På Hvam vgs.

Jeg virker kanskje ikke å være typen som går Naturbruk, og det er jeg ikke heller hehe.

Neste år skal jeg gå IKT driftsfag og derreter VK2 Allmenfaglig påbygging,

og etter det igjen på høgskolen og ta sosial fag.

Jeg driver noe med data, hører så og si altid på musikk, band som Freedom Call og DragonForce.

Er det noe jeg liker veldig godt er det å kjøre moped, eller bil.

Men en vær sjangse jeg får er jeg sammen med kjæresten min Kristine.

hehe, den teksten der var underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Ser hvor langt du synker, mobber meg for kviser og tekst? Hehe, ja det viser hvor lavt du står i forhold til meg det :usuck:

Skal ikke be moderator slette oftopic sporinga deres engang, den er så barnslig at den må bare forbli :cab

uansett, den teksten er over 3 år gammel også da :phatyo

Ekke alle som er så ivrig etter å oppdatere hjemmesiden sin :microsoft

( )Volvo 940 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider