_MazdaPowah_ Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Noken som veit ka so kan gjer at co'en er høg? har en 230et. Den sto på 4% co og klarte å stille den ned til 3.5 men da er skruen på luftmengdemåleren heilt ute. hc'en var på 140 cirka. co'en skal vel vær frå 0.5-2%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 B28E 2(+-1) Ka CO du skal ha står vel på det lille skiltet(klistermerket) på passasjer sida(motorrommet) på bilen. Vertfall på sedan. Ka TIC`en skal ha veit eg ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Oljeskift (Kanskje en QMI- Motorbehandling også?), plugger, rotor, fordelerlokk, pluggkabler, luftfilter og overvåk oljeforbruket litt før du drar inn neste gang... bare slike enkle ting kan gjøre underverker :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 luftfilter er hett tips. men det kan også være vanntempgiveren som ligger i toppen. På min var den helt ferdig ,men da hadde jeg en co på over 10%. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.